۵۹۲۱۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رکورد جدید باشگاه‌های لیگ برتر جزیره

ولخرجی تیم‌های جزیره برای تقویت تیم‌های‌شان در تابستان، رکورد جدیدی برای خرید بازیکن در فوتبال جزیره به ثبت رسانده است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از ESPN، مجموع مبلغی که ۲۰ تیم حاضر در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برای خرید بازیکن هزینه کرده‌اند با احتساب جابجایی که شب گذشته در آخرین فرصت جذب بازیکن داشتند، به یک میلیارد و ۴۱۳ میلیارد پوند رسید که این بالاترین رقم برار خرید بازیکن در تاریخ لیگ برتر است.

در بازاری که منچسترسیتی به تنهایی نزدیک به 250 میلیون پوند هزینه کرد، 20 باشگاه لیگ برتر مجموعاً 293 میلیون پوند بیشتر از بازار نقل و انتقالات تابستان سال گذشته برای خرید بازیکن پول خرج کرده‌اند. این در حالیست که آمارها نشان می‌دهند در بازار تابستانی لیگ برتر در سال‌های 2014 و 2015 به ترتیب 8.9.6 و 858.6 میلیون پوند برای خرید بازیکن هزینه شده بود.

رقم خالص خرج شده برای خرید بازیکن - ۷۴۸ میلیون پوندی که از محل فروش بازیکنان به خزانه باشگاه‌ها برای خرید بازیکنان جدید واریز شد، کسر شده است - هم نسبت به سال‌های گذشته سیر صعودی داشته است و برای ۲۰ باشگاه ۲۰ لیگ برتر به۶۶۵ میلیون پوند رسیده است در حالی که این ارقام در سال‌های ۲۰۱۶، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ به ترتیب ۶۳۵.۶، ۴۳۲ و ۳۸۶.۵ میلیون پوند بوده است.

رکورد جدید باشگاه‌های لیگ برتر جزیره

همچنین طبق اعلام شبکه BBC، باشگاه‌های لیگ برتری در روز آخر بازار نقل و انتقالات 210 میلیون پوند صرف خرید بازیکن کرده‌اند که این هم یک رکورد جدید در تاریخ رقابت‌ها محسوب می‌شود. انتقال الکس اوکسلید چمبرلین، دنی درینک‌واتر و مامودو ساخو مهمترین و گران‌ترین جابجایی‌های روز پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی در لیگ برتر انگلیس بوده‌اند.

مهمترین دلیل افزایش چشمگیر هزینه‌ها برای خرید بازیکن در لیگ برتر، افزایش درآمد باشگاه‌های انگلیسی از افزایش رقم قرارداد فروش حق پخش تلویزیونی بازی‌های لیگ برتر بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج