جاباما
۵۹۲۲۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زمانی: مذاکره با مجیدی و دالیچ صحت ندارد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:هیات مدیره باشگاه استقلال روسفید است که همه چیز در اختیار کادر فنی گذاشت تا بهانه‌ای نباشد که مثلا فلان بازیکن را نداشتیم که موفق نشدیم.

خبرگزاری فارس: حسن زمانی، عضو هیات مدیره استقلال در گفت و گو با رادیو ایران، در خصوص اینکه جمع بندی هیات مدیره به چه منظور بود که به منصوریان ۲ بازی فرصت داده شد گفت:هیات مدیره به پاس زحماتی که آقای منصوریان در فصل گذشته داشتند هیات مدیره این فرصت را به کادر فنی داد تا ان شالله استقلال روی دور موفقیت بیفتد.امیدواریم این مساله ادامه پیدا کنه و مشکل خاصی پیش نیاید و منصوریان هم به کارش ادامه بدهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سخنگوی باشگاه استقلال افتخاری است یا خیر گفت: بله آقای افتخاری سخنگو است و معمولا او باید موارد را در اختیار رسانه‌ها بگذارد تا هواداران در جریان مسائل تیم و باشگاه قرار بگیرند.

زمانی در خصوص استعفای قریب گفت: با توجه به اینکه آقای قریب در نشست آخر شرکت نکردند عدم تمایل خود را برای حضور در استقلال نشان دادند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا قریب عنوان کرده بود که با چه مسائلی مشکل داشت گفت:آقای قریب روی یک سری مسائل نقطه نظراتی داشتند که موارد مالی و قراردادهای بازیکنان شامل آن می شد. چه خوب بود که این مسائل در جلسات هیات مدیره حاضر می شد ولی نمی دانم به چه دلیل در جلسات شرکت نمی کرد.

وی در خصوص اینکه شاید قریب فکر می کرد قرار است مدیرعامل شود و وقتی این اتفاق نیفتاد در جلسات شرکت نکرد گفت:آقای قریب اصلا برای مدیرعاملی نیامده بود. حتی رئیس هیات مدیره شدن او را من در حضور وزیر پیشنهاد دادم. متاسفانه در جلسات بعد از نشست با وزیر دیگر شاهد حضور آقای قریب نبودیم.

زمانی در خصوص اینکه مهلت داده شده به منصوریان توسط وی و بقیه اعضا رسانه‌ای شده اما افتخاری مدعی شده دو بازی مهلتی به منصوریان داده نشده ضمن آنکه آیا اگر استقلال با منصوریان ادامه همکاری ندهد شرایط طلب این مربی چه می شودگفت: خود آقای منصوریان عضوی از این خانواده بزرگ هست و شاید عکس العمل تماشاگران او را بیشتر از ما ناراحت کرده است.همه ارکان تیم به دنبال این هستیم که تیم را از این شرایط خارج کنیم ضمن آنکه مهلت دو هفته ای به منصوریان مصوبه هیات مدیره باشگاه است و همه اعضا بر اساس مسائل مختلف به این نتیجه رسیدند. امیدوارم این دو هفته سکوی پرتاب استقلال باشد.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص انتقاد فنی که از تیم استقلال در مورد دستیاران منصوریان می‌کنند گفت: در این دو بازی اتفاقی نمی‌افتد. اگر منصوریان خودش نیاز داشته باشد این موضوع را به گوش مدیریت می‌رساند.

وی در خصوص جانشین احتمالی منصوریان گفت: قرار است رزومه ‌های مختلف بررسی شود و سپس در اختیار اعضا قرار بگیرد. اما مذاکره با دالیچ و فرهاد مجیدی هیچکدام مطرح نشده است.

زمانی در خصوص اینکه هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه از فصل قبل تمام خواسته‌های منصوریان را پذیرفته است و چرا این همه تغییر در تیم به وجود آمده است گفت:این حرف درست است و هیات مدیره تمام آنچه مد نظر سرمربی بود برای وی تامین کرد. ما این کار را کردیم که بهانه‌ای نباشد که اگر فلان بازیکن بود ما مشکلی نداشتیم.ما حالا روسفید هستیم که هر چه خواستند در اختیار گذاشتیم.به این دلیل است که هیات مدیره حالا حق دارد که بگوید نتایج قابل قبول نیست.

وی در خصوص اینکه آیا استرسی به تیم با دادن 2 هفته وارد نمی شود گفت: من که چند بار گفتم، امیدوارم ما نتایجی بگیریم که به سمت تغییر مربی نرویم. ان شاالله ما شاهد موفقیت استقلال باشیم.

عضو هیات مدیره در خصوص مهلت ای اف سی به باشگاه‌ها گفت: مسئولیت این موضوع از طرف هیات مدیره به مدیرعامل داده شده و او در حال رایزنی و مذاکره برای حل مشکل و نحوه پرداخت مطالبات بازیکنان است.

زمانی در خصوص جانشین محمد حسین قریب گفت:این موضوع در اختیار وزیر است و قطعا نفر جایگزین را اگر بخواهند به زودی معرفی خواهند کرد.

وی در خصوص اینکه آیا منصوریان بعد از بازی با پدیده استعفا داد یا خیر گفت: اصلا استعفایی به دست ما نرسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج