۵۹۲۵۴۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

فوت سالانه ۱۵ هزار ایرانی بر اثر حوادث ترافیکی

قائم مقام وزارت بهداشت با بیان اینکه سالانه ۱۵ هزار و ۹۰۰ ایرانی در اثر حوادث ترافیکی فوت می‌کنند، گفت: مسئولین به ایمنی جاده‌ها رسیدگی کنند و کیفیت خودروها را ارتقا دهند.

خبرگزاری فارس: ایرج حریرچی؛ قائم مقام وزارت بهداشت ضمن عرض تسلیت به خانواده های دانش آموزان فوت شده هرمزگانی، گفت: در این سانحه ۹ نفر در صحنه فوت می کنند و در فاصله ۹ دقیقه از این سانحه رانندگی، ۱۳ آمبولانس اورژانس به صحنه اعزام می شوند.

قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به انتقال ۳۴ مصدوم این سانحه به بیمارستان ها، افزود: ۲۳ نفر از مصدومین این سانحه رانندگی شرایط کاملا پایداری دارند و ظرف ۲۴ ساعت آینده نیز از بیمارستان مرخص می شوند و یک مصدوم هم آسیب وسیع در ناحیه صورت داشته که اقدامات درمانی لازم در بیمارستان شیراز انجام شده است.

حریرچی افزود: همچنین دو نفر از مصدومین انتقالی به شیراز در ناحیه دست و پا قطع عضو داشتند و دو نفر از مصدومین انتقال یافته به فسا نیز مشکوک به شکستگی مهره بوده که البته اقدامات درمانی لازم برای این مصدومین در حال انجام است و ۵ مصدوم که تحت عمل جراحی قرار گرفتند، شرایطشان پایدار است.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه بر لزوم پیشگیری از وقوع حوادث ترافیکی تاکید کرد و گفت: سالانه ۱۵ هزار و ۹۰۰ نفر ایرانی در اثر حوادث ترافیکی فوت می کنند و ۷۶۸ هزار مصدوم این حوادث نیز به بیمارستان ها منتقل می شوند که از این تعداد ۳۸۰ هزار نفر در بیمارستان بستری می شوند.

حریرچی افزود: به عبارتی دیگر نیم درصد مردم ایران به دلیل حوادث ترافیکی در سال بستری می شوند.

قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت با بیان این که ۷۰ تا ۹۰ درصد وقوع حوادث ترافیکی به دلیل عوامل انسانی رخ می دهد، افزود: مردم باید رفتار ترافیکی خود را تغییر دهند و مسئولین به ایمنی جاده ها رسیدگی کنند و کیفیت خودروها را ارتقا دهند و بهتر است مردم از سفرهای غیر ضروری به منظور کاهش حوادث ترافیکی اجتناب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      دیگر ما نیازی به جنگ نداریم ما خود در جنگ هستیم.عربستان ۲سال است که یمن را بمب باران میکند وای تعداد کشته ها کمتر از حوادث رانندگی است.مهم اینه که گاوچرانها کم میشوند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج