۵۹۲۷۵۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بارش باران در ۵ استان شمالی کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از نفوذ جریانات خنک شمالی طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: بخشهایی از پنج استان شمالی کشورمان در روزهای یکشنبه و دوشنبه با کاهش سه تا پنج درجه‌ای دما و بارش باران مواجه خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم: احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: امروز غالب نقاط کشور آسمانی صاف و آفتابی خواهند داشت و تنها بخشهایی از آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان با بارشهای پراکنده باران مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه از فردا شاهد نفوذ جریانات خنک شمالی خواهیم بود، افزود:‌ در روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش نسبی دما (بین سه تا پنج درجه)، افزایش ابر، رگبار باران، وزش باد و رعد و برق در سواحل خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، بخشهایی از اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و آذربایجان شرقی ایجاد خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور توضیح داد: شدت بارشها روز یکشنبه در استان گیلان خواهد بود؛ دریای خزر نیز در روزهای یکشنبه و دوشنبه مواج پیش‌‌بینی شده است.

وظیفه توصیه کرد: مسافران شهرهای شمالی کشور هنگام اسکان و برپایی چادر در حاشیه رودخانه‌ها و مسیلها احتیاط لازم را به‌طور جد انجام دهند تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: در بعدازظهر روز دوشنبه نیز بخشهایی از فارس، بوشهر و هرمزگان با افزایش ابر مواجه خواهند شد که احتمال بارش باران پراکنده نیز دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه اواخر وقت روز یکشنبه و دوشنبه سرعت باد در بخشهایی از استان خوزستان افزایش می‌یابد، گفت: از اواخر یکشنبه و دوشنبه، افزایش سرعت وزش باد و پدیده گرد و خاک در استان خوزستان ایجاد خواهد شد.

به گفته وظیفه، طی سه روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل، وزش باید شدید و احتمال گرد و خاک خواهد بود.

وی، شهرکرد با دمای ۶ درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با ۴۸ درجه بالای صفر را گرم‌ترین نقطه کشور دانست و اظهار کرد: امروز دمای هوای تهران در گرم‌ترین لحظات به ۳۴ درجه بالای صفر رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج