۵۹۳۰۷۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

داستر جدید با طراحی مدرن‌تر به بازار می‌آید

خودروی داستر که تحت برند رنو در سال های اخیر وارد بازار ایران شده جزو ماشین های بازه قیمتی بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان است که طرفداران خاص خود را دارد. با این حال نکته ای که درباره این ماشین غیر قابل انکار است طراحی به شدت قدیمی و بدون هیجان آن برای اتومبیلی در سال ۲۰۱۷ میلادیست.

مجله سخت افزار: خودروی داستر که تحت برند رنو در سال های اخیر وارد بازار ایران شده جزو ماشین های بازه قیمتی بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان است که طرفداران خاص خود را دارد. با این حال نکته ای که درباره این ماشین غیر قابل انکار است طراحی به شدت قدیمی و بدون هیجان آن برای اتومبیلی در سال ۲۰۱۷ میلادیست.
داستر جدید با طراحی مدرن‌تر به بازار می‌آید
در حالی که همه کمپانی های معتبر جهان تلاش می کنند طراحی های مدرن تر با بهره گیری از جزئیات در آیرودینامیک را در سری های جدید به کار بگیرند، داسترها از هیچ یک از این پارامترها برخوردار نیستند. با این حال قرار است سری جدید این نقطه ضعف را برطرف نماید.

داستر که در بازارهای بین المللی با برند دیسیا (Dacia) عرضه می شود شاهد تغییراتی قابل ذکر در طراحی مدل 2018 بوده است. از جمله این تغییرات می توان به استفاده از چراغ های LED، یک رنگ جدید که "نارنجی آکاتاما" نام گرفته و صفحات محافظ کرومی اشاره کرد که تلاش می کنند داستر را به ماشینی قابل رقابت با اسپورتیج از کیا و قشقایی نیسان تبدیل کنند.
همچنین با وجود این که هیچ تصویری از طراحی داخلی خودرو منتشر نشده، به گفته کمپانی سازنده شاهد بازطراحی کامل آن هستیم و از مواد مرغوب تر و با کیفیت تری در کنار تجهیزات الکترونیکی برای شکل دهی داخل خودرو استفاده شده است.
از دیگر تغییرات هم می توان به رینگ هایی با طراحی مدرن تر و تغییر شکل در گریل جلو اشاره کرد که ظاهر ماشین را به روز تر می کنند. داستر 2018 قرار است در مدل های بنزینی و دیزلی و با قابلیت انتخاب مدل های 4چرخ محترک یا چرخ جلو متحرک عرضه شود. اولین رونمایی از این خودرو در نمایشگاه فرانکفورت خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج