جاباما
۵۹۳۲۷۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

استارت آپ هایی که روش غذا خوردن را تغییر داده اند

آمریکایی ها گوشت زیادی مصرف می کنند، در مقابل شیر کم می نوشند، اما آنها پنیر خیلی دوست دارند.

هفته نامه صدا: آمریکایی ها گوشت زیادی مصرف می کنند، در مقابل شیر کم می نوشند، اما آنها پنیر خیلی دوست دارند. محصولات تولید شده از غلات، مانند غلات پخته شده، این روزها به شدت در آمریکا طرفدار پیدا کرده اند؛ این در حالی است که به طور میانگین آمریکایی ها ۲ درصد بیشتر ناز اوایل دهه ۷۰ غلات می خورند. البته در طرف مقابل آنها ۲ درصد کمتر سبزیجات مصرف می کنند.

تحقیقات اخیر پیو (Pew Research) نشان می دهد که رژیم غذایی آمریکایی ها از سال ۱۹۷۰ تا امروز تغییر کرده است. غذاهای معمولی آمریکایی ها همین طور در حال تغییراند. حالا شرکت ها و استارت آپ های مواد غذایی سعی می کنند بخشی از این زنجیره شوند تا بتوانند در این گذار بازاری به دست آورند.

آنها برای به دست آوردن بازار از شیوه های نوین تولید گوشت، لبنیات و سبزیجات استفاده می کنند. اکثر آنها روی مصرف گوشت کمتر و مصرف سبزیجات بیشتر تمرکز کرده اند. البته روش آنها به دور از روش های سنتی کشاورزی است. بیزینس اینسایدر گزارشی از استارت آپ هایی که روش های غذا خوردن را تغییر داده اند منتشر کرده است. چند مورد از این استارت آپ ها در زیر آورده شده است:

Memphis Meats

استارت آپ هایی که روش غذا خوردن را تغییر داده اند
این استارت آپ گوشت مرغ و اردک را به روش آزمایشگاهی پرورش می دهد. این شرکت در سال 2015 در سانفرانسیسکو راه اندازی شد و گوشت مرغ و اردک را از سلول های حیوانی در آزمایشگاه به دست می آورد. این استارت آپ مدعی است که می تواند گوشت گاو و مرغ را نیز بسیار موثرتر از روش سنتی تولید کند.

Apeel Sciences

استارت آپ هایی که روش غذا خوردن را تغییر داده اند
این استارت آپ، میوه ها و سبزی هایی تولید می کند که بیشتر از محصولات معمولی عمر می کند. سانتا باربارا از مدیران این شرکت می گوید پوشش خوراکی اختراع کرده است که می تواند عمر مفید میوه و سبزی را ۵ برابر افزایش دهد. فکر کنید می توانید محصولات میوه و سبزیجات را روزهای بیشتری نگه دارید و مجبور نیستید هر روز برای تهیه آنها به فروشگاه ها بروید. طبق این گزارش شش مزرعه در کالیفرنیای جنوبی، کنیا و نیجریه از Apeel استفاده می کنند.

Aero Farms

استارت آپ هایی که روش غذا خوردن را تغییر داده اند
این استارت آپ محصولات کشاورزی را داخل محفظه هایی با نور مصنوعی پرورش می دهد. ارزش این شرکت از سال 2004 که راه اندازی شد، به 95.8 میلیون دلار افزایش یافته است. با افزایش جمعیت و رشد شهرنشینی روش هایی برای تولید بیشتر و بهتر مورد نیاز است. با توجه به این که محیط زیست آسیب پذیر شده است، باید محصولات کشاورزی را با روش هایی تولید کرد که کمتر محیط زیست را تخریب کنند.

Beyond Meat and impossible Foods

استارت آپ هایی که روش غذا خوردن را تغییر داده اند
این استارت آپ فرآورده های گوشتی و مرغی را به روش جدید تولید می کند. این استارت آپ برگرهایی تولید می کند که از روغن نارگیل و نخود تولید می شوند.

Impossible Foods در حال حاضر در ۳۳ رستوران در کالیفرنیا، نیویورک، نوادا و تگزاس محصولاتش را به فروش می رساند. ارزش این استارت آپ در مارس ۲۰۱۷ به ۱۸۲ میلیون دلار افزایش پیدا کرد. Impossible Foods همچنین برای فروش بیشتر با مک دونالد هم مذاکراتی انجام داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج