۵۹۳۳۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۹
۱۱ نظر
۵۰۰۹
پ

پلیس: شهروندان این متهم را شناسایی کنند

پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز پول از حساب اشخاص با سرقت کارت بانکی می کرد، از مالباختگان خواست در صورت شناسایی متهم به پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت مراجعه کنند.

خبرگزاری ایرنا: پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز پول از حساب اشخاص با سرقت کارت بانکی می کرد، از مالباختگان خواست در صورت شناسایی متهم به پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت مراجعه کنند.

سوم خرداد ماه امسال خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 148 انقلاب گفت که توسط شخصی بنام «امیر» مورد سرقت عابربانک و برداشت وجوه از حسابش قرار گرفته است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت و برداشت غیرمجاز پول از حساب و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 6 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
پلیس: شهروندان این متهم را شناسایی کنند

* اظهارات مالباخته:
خانم جوان (مالباخته) پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: اول خردادماه امسال از محل کار خود در محدوده میدان انقلاب برای برداشت پول در مقابل دستگاه خودپرداز بانک توقف کردم.
به گفته وی، جوانی تا ایستگاه مترو در تعقیب بود و در داخل ایستگاه مترو به من نزدیک شد و اصرار بر طرح آشنایی با من داشت که بنده با این پیشنهاد مخالفت کردم اما به اصرار ایشان نهایتا برای فردای آنروز قرار ملاقات گذاشتیم، دوم خرداد در مقابل ایستگاه چهارراه ولی عصر با این شخص بنام امیر ملاقات کرده و از آنجا به کافی شاپ رفتیم.

وی افزود: در همان ملاقات اولیه امیر مدعی شد که من تمامی شرایط ایده آلش برای ازدواج را دارم، طی همین مدت کوتاهی که داخل کافی شاپ نشسته بودیم برای لحظه ای کوتاه و برای شستن دستان خود، کیفم را نزد امیر گذاشتم و پس از خارج شدن از کافی شاپ از یکدیگر جدا شدیم تا اینکه داخل منزل و با مشاهده پیامک بانکی متوجه برداشت بیش از سه میلیون تومان پول داخل حساب خود شدم.

* شناسایی و دستگیری متهم:
کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با بررسی تراکنش بانکی حساب مالباخته موفق به شناسایی یک مغازه لباس فروشی در محدوده میدان ولی عصر شدند.
با مراجعه به مغازه لباس فروشی و بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر «امیر» شدند که با عابربانک متعلق به مالباخته اقدام به خرید بیش از 3 میلیون تومان البسه و کت و شوار کرده بود.
اقدامات برای شناسایی و دستگیری امیر در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت که همزمان و با طرح شکایت های مشابه مبنی بر سرقت عابربانک و برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی، کارآگاهان پایگاه سوم اطلاع پیدا کردند.

سرانجام با انجام اقدامات ویژه پلیسی، «امیر - ر» در داخل یک پانسیون در محدوده خیابان ستارخان شناسایی و 25 مرداد دستگیر و در بازرسی از اموال همراهش مدارک شناسایی و اموال متعلق به تعدادی از خانم های جوان کشف شد.

* طرح ازدواج از سوی متهم، شیوه ای برای جلب اعتماد

با شناسایی تعدادی دیگر از شکات و مالباختگان همگی آنها پس از حضور در پایگاه سوم آگاهی صراحتا امیر را به عنوان شخصی که به آنها پیشنهاد ازدواج داده ودر واقع به این شیوه از آنها سرقت نموده ، شناسایی کردند.

* برداشت پول به هر شکل ممکن
با بررسی تراکنش مالی حساب های متعلق به مالباختگان، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که در چندین نوبت امیر اقدام به دریافت پول از چند مغازه در مناطق مختلف شهر تهران کرده است.
سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ دراین خصوص گفت: دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس پرونده برای شناسایی از سوی مالباختگانی که بدین شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند، صادر شده است.

وی از تمامی شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت کرد برای پیگیری شکایت خود به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ(خیابان خرمشهر - میدان نیلوفر) مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی جاورسیان

      دخترا گول ظاهرشو خوردن فکر کردن مرد رویاهاشونه ولی زرشک، دخترا لطفا اینقدر ظاهربین نباشید
      بعدشم یه سوال دیگه کارت اون خانوم رو برداشته رمزشو از کجا آورده ؟؟؟؟؟

    • اریا

      کیفشو گذاشته پیش شوهرش و رفته دستاشو بشوره عجب شوهر دزدی.
      خاک تو سر بعضی خانم که واقعا'ساده ان انگار گچ تومخشونه

    • بدون نام

      خودت مریضی به زور با تو دوست شد عجب قدیم میگفتند کرم از درخته

    • بدون نام

      واقعا جای بسیار تاسف که یک دختر تویی این اجتماع باید این زمان کوتاه فریب بخورد .

    • رضا

      آگه من رئیس پلیس بودم قید همه چیز را میزدم و هر کس سیگار و مواد میشه و دزدی میکنه و فحش ناموسی میده و چاقو تو جیبش باشه و متلک میگه و مشروب میخوره و تجاوز به ناموس میکنه و....... بدند رحم و زندان بردن. هر کدام را به 100 تیکه مثله میکردم. باور کنید بعد از یک ماه ایران میشه بهشت برین

    • بدون نام

      اول راضی نشده...بعدراضی شده بعد رفته کافی شاپ...چه جوریه...یعنی هرکی سرراهت سبزشدبایدباهاش دوست بشین....فازتون چیه واقعا؟؟

    • حیدررضای

      واقعا دمش گرم یعنی خانمها آنقدر. ........هستند اینطور خانمها چی بهتر که چنین شود

    • بدون نام

      نوش جونش!!!!!
      تا از این اها تو کشور هست (دخترها)همچین آدمای کلاهبرداری باید سو استفاده کنند
      کیف تو وکارت بانکی پیش اون چیکار میکرده؟؟؟؟؟؟؟
      باید از اینا سو استفاده کنند

    • شهریار

      وای وای وای این دخترها اگه گاونر بهشون درخواست ازدواج بده قبول میکنن ازهول حلیم می افتن تو‌دیگ

    • فسقل

      حقت بود خانمی.....چرا فورا شما خانما قرا ر میزارید.چقد بدبختین

    • ایرانی

      سلام
      خوب قحتی شوره دیگه .بنده خدا چی کار کنه.
      به خاطر مشکلات اقتصادی.واولویت قرار داده نشدن اشتغال جوونا.جوانان سالمی هم که هستند.و واقعا میخوان ازدواج کنن شرایط ازواجو ندارن دیگه....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج