۵۹۳۴۲۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

امانوئل پتی:

بازیکنان آرسنال، مانند کودکان رفتار نکنند!

ستاره سابق توپچی ها عنوان کرده است که بازیکنان آرسنال باید به پوشیدن لباس این تیم افتخار کنند.

طرفداری: امانوئل پتی، هافبک سابق باشگاه آرسنال، در صحبت هایی به صورتی بسیار تند از بازیکنان فعلی این باشگاه انتقاد کرده و از آنها درخواست کرده است که به مانند کودکان رفتار نکنند!

به گزارش ESPN، انتقادات اسطوره های سابق آرسنال که وضع فعلی و نا امید کننده توپچی ها را مشاهده می کنند، شدت گرفته است. این انتقادات به اندازه ای رسیده که مسوت اوزیل از توپچی های اسبق درخواست کرده است که دست از حرف زدن برداشته و تنها به حمایت از تیم بپردازند. اما ظاهرا حملات اسطوره های آرسنال که روزگار درخشانی را در سال هایی نه چندان دور برای این باشگاه لندنی رقم زده بودند، فروکش نکرده و حتی شدید تر هم شده است! امانوئل پتی یکی از کسانی است که نسبت به بازیکنان کنونی آرسنال نقدی جدی را وارد می داند:

زمانی که بازی آنها را تماشا می کنم، به نظرم می رسد که بدون هیچ گونه انگیزه و اشتیاقی بازی می کنند. قطعا انتقاداتی متوجه آرسن ونگر است و می توان او را سرزنش کرد، اما نمی توانم همه چیز را متوجه او بدانم. چرا یک بازیکن برای بازی در یکی از بهترین تیم های دنیا و یکی از فوق العاده ترین ورزشگاه های جهان، باید به انگیزه نیاز داشته باشد؟ به نظر می رسد که برخی از بازیکنان نمی دانند که پوشیدن پیراهن آرسنال چه معنایی دارد!

آنها برای بازی در باشگاهی مثل آرسنال پول خوبی دریافت می کنند و با این وجود تنها تعداد کمی از آنها خوشحال و با انگیزه به نظر می رسند. چطور چنین چیزی ممکن است؟ فردی باید آنها را سرجای خود نشانده و به آنها بگوید که مانند کودکان و بچه ها رفتار نکنند. آنها باید به پوشیدن لباس آرسنال افتخار کنند.

بسیاری از بازیکنان نمی دانند تا چه اندازه خوش شانس بوده اند که توانسته اند در این باشگاه باشند. تنها می خواهم آنها را به خود بیاورم و بگویم تا چه اندازه خوش شانس هستند که در باشگاه آرسنال حاضر هستند. اگر آرسنال خواهان بردن چیزی در این فصل است، باید روحیه و انگیزه به تیم بازگردد و بازیکنان از خود مسئولیت پذیری نشان دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج