۵۹۳۷۹۵
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

واقعیت مجازی در خدمت نیروی دریایی آمریکا

در مقر دریایی سن دیگو، سربازان برای کسب تجربه ملوانی از واقعیت مجازی برای شبیه‌سازی چالش های پیش رویشان در آب و یادگیری استفاده می کنند.

وب سایت سایبربان - ارسلان موثقی: در مقر دریایی سن دیگو، سربازان برای کسب تجربه ملوانی از واقعیت مجازی برای شبیه‌سازی چالش های پیش رویشان در آب و یادگیری استفاده می کنند.

واقعیت مجازی در خدمت نیروی دریایی آمریکا

وبسایت دیجیتال ترندز (Digital Trends) در مطلبی نوشت؛ مقر نیروی دریایی سن دیگو به تازگی اعلام کرد که ملوانان در حال آموزش با استفاده از فناوری واقعیت مجازی برای استقرار روی کشتی های جنگی هستند. آموزش های کشتی های جنگی ساحلی موسوم به LCS طوری طراحی شده است که نه تنها به ملوانان بلکه به تمام خدمه مستقر آموزش های لازم ارائه شود.

از زمان راه اندازی اولین کشتی در سال ۲۰۰۸ برنامه LCS با مشکلات زیادی رو به رو بوده است. این کشتی‌های قدیمی هزینه زیادی را متوجه نیروی دریایی می کنند، به طوری که بیش از نیمی از ناوگان های LCS که از سال ۲۰۱۵ استقرار یافتند، پنج مورد از هشت کشتی آن‌ها با اشکالات فنی و مکانیکی مواجه شدند و برای مدتی این کشتی ها بلا استفاده باقی ماند.

حال، نیروی دریایی به تازگی تصیم به راه اندازی مجدد آموزش و آزمایش نیروهای کل ناوگان LCS گرفته است. در آموزش های جدید که در مقر دریایی سان دیگو ارائه می شود، با استفاده از دو خدمه، یک آموزش دریایی و یک آموزش در فضای باز برای هر کشتی در نظر گرفته شده است که فرمانده مرکز آموزش ضد جنگی ناوگان دریایی، آن را «دانشگاه LCS» نامیده است.

گفتنی است؛ روند آموزش، شبیه سازی‌های هواپیمایی و مدارس زیردریایی را در بر می گیرد.

فرمانده پیشین ناوگان موشکی آمریکا در خصوص آموزش مجازی نیروهای دریایی می گوید: «می خواهم خدمه را قبل از اینکه به داخل کشتی پا بگذارند، متوجه اشتباهات خود در کلاس‌های درس مجازی و شبیه سازی شده بکنم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج