جاباما
۵۹۴۲۱۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

الحیات: نمی‌دانید گسترش امپراطوری ایران چه تبعاتی دارد!

ایران در جنگ با داعش پیروز شد، اما حکومتهایی که تحت نفوذ آن قرار داشتند در جایگاه پیروز یا شکست خورده قرار نمی گیرند. اگر جنگ با همین نتیجه به پایان برسد، باید منتظر مشکلات بعدی باشیم.

انتخاب: هیچ گاه جنگ در منطقه ما به این حد از وضوح نرسیده بود؛ ایران به واسطه ارتشهای غیر ایرانی-یعنی ارتش عراق و سوریه- که شبه نظامیان و حشد الشعبی و حزب الله به موازات آنها حرکت می کنند، در حال جنگ در منطقه است.

تهران توافقی را برای مبادله جسد سربازان با داعش امضا می کند، و حزب الله جزئیات این توافق را اجرایی می کند. همزمان با دور شدن عناصر داعش از مرزهای لبنان و سوق دادن آنها به سوی مرزهای عراق، بیروت پیروزی بر تروریسم را اعلام می کند، «پیروزی» در قبضه ایران می ماند و دو ارتش عراق و سوریه همچنان در حاشیه قرار دارند.

تهران پیروزی را پشت پیروزی کسب می کند و دشمنانش تنها خشمگین می شوند، ائتلاف بین المللی علیه آن به بزم «صداهای خفه شده» وارد شده و انتقامشان از تهران، محدود به محاصره کاروانی از داعشی هاست.

ایران در جنگ با داعش پیروز شد، اما حکومتهایی که تحت نفوذ آن قرار داشتند در جایگاه پیروز یا شکست خورده قرار نمی گیرند. اگر جنگ با همین نتیجه به پایان برسد، باید منتظر مشکلات بعدی باشیم. قدرتی مذهبی موفق به پیروزی در جنگ با داعش شده است؛ نه ترکیه و نه عربها این موفقیت را به دست نیاوردند. این مساله ما را در معرض سرنوشتی خطرناکتر از آنچه توسط داعش بر سرمان آمد قرار می دهد؛ چرا که دشمن مذهبی داعش بر آن پیروز شده است.

نه عربهایی که از مبارزه با داعش سرباز زدند، نه ترکها که مرزهایشان را برای ان گشودند و نه غربیها و آمریکا نمی دانند که تبدیل جنگ با داعش به یک پیروزی مذهبی به چه معناست و چه عواقبی برای آنها دارد، این ها نمی دانند که گسترش امپراطوری ایران چه تبعاتی می تواند برایشان داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج