۵۹۴۲۸۴
۴۶ نظر
۶۳۶۲
۴۶ نظر
۶۳۶۲
پ

سریال های جایگزین برای «گیم آو ترونز»

تعداد سریال‌های خوب با نمره‌های imdb بالای ۸ کم نیستند، اما ما می‌خواهیم در اینجا سریال‌هایی را معرفی کنیم که برخی از ویژگی‌های آن با سریال گیم آو ترونز بخواند.

وب سایت یک پزشک: تعداد سریال‌های خوب با نمره‌های imdb بالای ۸ کم نیستند، اما ما می‌خواهیم در اینجا سریال‌هایی را معرفی کنیم که برخی از ویژگی‌های آن با سریال گیم آو ترونز بخواند. حال می‌خواهد از نظر بافت ظاهری، محیط قدیمی و لباس‌ها و جلوه‌های ظاهری باشد، یا از نظر مطرح کردن چند ابرقهرمان از سرزمین‌های متفاوت در حال به چالش کشیدن هم یا از نظر غنای تخیلات یا به رخ کشیدن سوی تیره طبع آدمی در تقابل با پاکی‌ها و قهرمانی‌های واقعی.

اگر چنین معیارهایی را نداشتیم، محدوده پیشنهاد ما خیلی وسیع‌تر می‌شد. اما همان طور که گفتم در اینجا می‌خواهیم سریال خوب که تا حدی شبیه گیم آو ترونز باشد، معرفی کنیم و نه مثلا سریال‌های مدرنی مانند هاوز آو کاردز را.

من در اینجا ۱۰ انتخاب خودم را معرفی کنم و امیدوارم شما هم هم با هوشمندی سریال‌هایی به این فهرست اضافه کنید و یا اصلا بگویید که کدام سریال شایسته‌تر است و کدام سریال بهتر است، از فهرست حذف شود.

هیچ تعصب خاصی در کار نیست و ما فقط اینجا می‌خواهیم در کنار هم نظرات و تجربیات سریالی خودمان را به اشتراک بگذاریم و نمی‌خواهیم نظر و سلیقه خودمان را بر کسی تحمیل کنیم.

سریال Outlander
سریال های جایگزین برای «گیم آو ترونز»

سریالی ساخت شبکه STARZ، در طی آن شما با پرستاری آشنا می‌شوید که ناگاه از بازه زمانی بعد از جنگ جهانی دوم به نیمه قرن هجدهم پرتاب می‌شود و حالا نه‌تنها باید خود را با دنیای قدیمی وفق دهد، بلکه باید از جان خودش هم محافظت کند.

امتیاز imdb این سریال ۸٫۵ است.

سریال Borgias
سریال های جایگزین برای «گیم آو ترونز»

در سال ۲۰۱۳ چقدر ناراحت شدم که سریال بورژاها تمام شد. نمره imdb این سریال ۷٫۹ است، اما به گمان من باید دست‌کم نمره ۸٫۵ را به این سریال می‌دادند.

سریال در قرن پانزدهم می‌گذرد. یک پاپ اسپانیایی با بازی جرمی آیرونز با تزویر بر مسند قرار گرفته و حالا با هوشمندی، بازیگوشی‌های شخصی، بی‌رحمی و گاهی شفقت‌های انتخابی، می‌خواهد با بازی‌های پیچیده سیاسی با خاندان‌های ایتالیایی موضوع خود را محکم کند.

او دو پسر با خلق و خویی به کلی متفاوت دارد. در دل داستان‌ها چرخش‌های داستانی و روایت‌های عاشقانه کم نیستند.

این سریال را حتما ببینید، دست‌کم به خاطر ایمان آوردن به بازی جرمی آیرونز عزیز!

سریال تابو
سریال های جایگزین برای «گیم آو ترونز»

این سریال را قبلا معرفی کرده بودم. تام هاردی در این سریال در نقش جیمز دلینی بازی می‌کند. او بعد از ۱۰ سال از آفریقا آمده، تا با کمپانی هند شرقی در بیافتد. ظاهرا قدرت او و ابرکمپانی هند شرقی، اصلا در یک سطح نیست، اما او در یک بازی پیچیده و در حالی که با گذشته پر از گناه او دست به گریبان است، عزمش را جزم کرده است.

سریال را شبکه بی بی سی یک ساخته است که همیشه سریال‌هایی خوب می‌سازد.

فصل اول این سریال به اتمام رسیده است و این سریال نمره ۸٫۶ در imdb گرفته است.

سریال Frontier
سریال های جایگزین برای «گیم آو ترونز»

این سریال را شبکه دیسکاوری ساخته است. سریال روایتی از درگیری‌ها میان گروه‌های مختلف در آمریکای شمالی بر سر تجارت پوست حیوانات و کسب قدرت و ثروت در اواخر قرن هجدهم میلادی است.

فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۶ پخش شد و هنوز تاریخ پخش فصل دوم آن مشخص نیست.

نمره imdb آن هم ۷٫۲ است.

سریال Black Sails
سریال های جایگزین برای «گیم آو ترونز»

این سریال را هم شبکه STARZ ساخته است و نمره بالای ۸٫۳ در imdb گرفته است.

داستان این سریال پیش درآمدی است بر رمان مشهور "جزیره ی گنج" اثر رابرت لوئیس استیونسنون که اقتباس‌های سینمایی زیادی از روی آن ساخته شد. ماجرا دو سال قبل از داستان رمان آغاز می‌شود؛ سال ۱۷۱۵ میلادی است و دوران طلایی دزدان دریایی. مستعمره ی سابق بریتانیا که اکنون جزیره ای بی قانون است، به دست یکی از بدنام ترین ناخدایان دزدان دریایی،ناخدا فلینت، اداره می‌شود. همزمان با تهدیدهای ناو‌های بریتانیای که برای پس گرفتن سرزمین‌های خود به آب‌های آن مناطق برگشته اند، چهره‌ی جدیدی از ناخدا فلینت پدیدار می‌شود. او با النور گاتری، دختر یکی از قدرتمندترین قاچاقچیان متحد می‌شود تا در کنار یکدیگر غنیمتی بزرگ بدست آورند و با جبران خسارت‌های وارده، بقایشان را تضمین کنند…

سریال اسپارتاکوس
سریال های جایگزین برای «گیم آو ترونز»

سریال اسپارتاکوس، سریال محبوبی است که پخش آن مدت‌هاست به اتمام رسیده است.

برخی‌ها تصور می‌کنند که نمره ۸٫۶ سریال، بالاتر از لیاقت آن است. این دسته افراد به خاطر اینکه سریال با واقعیت تطبیق ندارد و حاوی صحنه‌های پر از خشونت و بی‌پروایی است، فکر می‌کنند که نباید برای تماشای آن وقت بگذارند.

متأسفانه این دسته افراد فقط پوسته سریال را می‌بینند و در پی کشف لایه‌ای از آن که در زندگی واقعی انسان‌ها در همه اعصار صادق بوده، نبوده‌اند.

اسپارتاکوس در سیر قهرمان شدن یک سرباز ساده و بعد یاغی شدن و شورش آن علیه امپراتوری روم، همان چالش سپیدی و سیاهی را در اندرون و بین انسان‌ها نشان می‌دهد و همان سیاه‌اندیشی‌های ماکیاولیستی فرماندهان و اغنیا را روایت می‌کند و تأکید می‌کند که یک انسان در نهایت خردی و زبونی، اگر بخواهد و اگر دارای مختصاتی ذاتی باشد، می‌تواند در مقابل قدرتمندتری‌ها بایستد.

سریال Tudors
سریال های جایگزین برای «گیم آو ترونز»

پخش این سریال در ۴ فصل در سال ۲۰۱۰ به اتمام رسید.

سریال Tudors ، ازدواج شاه هنری را به تصویر می کشد و می توان گفت که بیشتر محور داستان روی مثلث عشقی ، شاه هنری ، کاترین آراگون و آنی بالین می چرخد…

نمره imdb‌ این سریال ۸٫۱ است.

سریال Vikings
سریال های جایگزین برای «گیم آو ترونز»

این سریال را شبکه هیستوری ساخته است و در شرایطی که تصور می‌کردیم با یک سریال معمولی روبرو هستیم، کم کم شاهد رشد این سریال بودیم.

این سریال نمره ۸٫۷ در imdb گرفته است.

داستان سریال درباره فردی است به نام رگنار لاثبروک که با پادشاه آن دوران وایکینگ ها به مخالفت برمی‌خیزد و دوست دارد این بار به جای نبرد با شرقی های منطقه خود، حمله به سمت غرب را در دستور کار خود قرار بدهند. رگنار با مخالفت با پادشاه خود، کار را به جلو می‌برد تا راه را برای نبرد با غربی ها هموار کند و حتی خود را در مقام پادشاهی ببیند…

سریال Rome
سریال های جایگزین برای «گیم آو ترونز»

این سریال را شبکه HBO ساخته است. پخش این سریال دو فصلی، در سال ۲۰۰۷ به اتمام رسید. یعنی در آن زمانی که هنوز خیلی از ماها متوجه قوت شبکه HBO ‌نبودیم.

سریال رم به صورت تمام و کمال نمایانگر طریقه و نحوه زندگی مردم آن دوره از تاریخ سرزمین روم باستان است . نبردها ، جنگ‌های سردار بزرگ جولیوس سزار و به قدرت رسیدن او ، کشته شدن ناجوانمردانه او در مجلس رم ( مجلس سنا )، نبرد میان سرداران او و… همه در این سریال زیبا به تصویر کشیده می‌شود . توجه داشته باشید که سریال رم تنها به زندگی سزار نمی‌پردازد ، نویسنده و عوامل هنرمند و تاریخ دان این مجموعه به بسیاری از اشخاص که در سرنوشت ان زمان از مردم نقشی کلیدی ایفا کرده‌اند پرداخته است….

این سریال در imdb نمره ۸٫۸ گرفته است.

سریال The Last Kingdom
سریال های جایگزین برای «گیم آو ترونز»

این سریال را شبکه بی‌بی‌سی آمریکا ساخته است و نمره ۸٫۳ در imdb گرفته است.

پخش این سریال ادامه دارد و فعلا دو فصل از آن پخش شده است.

برنارد کورنول ماجراهای کتاب The Last Kingdomرا در بستر وقایع تاریخی قرن نهم میلادی در بریتانیا روایت می‌کند: در سال ۸۷۲ میلادی قبایل بیگانه مهاجم وایکینگ با حمله گسترده به بریتانیا موفق به تصرف این سرزمین می گردند و تنها یکی از حاکمان آن دوران بریتانیا موفق به محافظت از قلمرو سرزمین خود دربرابر وایکینگ‌ها می گردد و او کسی نیست جز آلفرد کبیرپادشاه سرزمینی در جنوب غربی بریتانیا که مقاومت او و تلاشش برای شکست اقوام مهاجم سرآغاز تشکیل انگلستان به عنوان یک کشور در درون جزیره بریتانیا می‌شود.

اما شخصیت اصلی داستان برنارد کورنول فردی به نام Uhtred of Bebbanburg می باشد که درطول حمله وایکینگ ها به بریتانیا در کودکی پدرش کشته و خود به اسارت گرفته می شود.اما پس از مدتی توسط یکی از فرماندهان وایکینگ ملقب به Ragnar the Fearless آزاد شدهو به فرزندخواندگی پذیرفته می شود رفتار مناسب اعضای این خانواده با او و نحوه زندگی آزادانه آنها او را به این خانواده نزدیک و تبدیل به یکی از آنها می‌کند .اما بروز حادثه‌ای تلخ و دردناک همه چیز را تغییر می‌دهد…
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هیچکدوم شون جای گیم او ترونز نمی گیره

      پاسخ ها

      • girl

        موافق

      • سهیل

        اخه بجز گیم اف ترونز باب اسفنجی فکر نکنم فیلم دیگی دیده باشی واس همینه نظرت اینه

    • بدون نام

      اوت لندر واقعا خوبه, تابو نصف چیزی که میشد هم خوب نیست, وایکینگا خوبن لست کینگ دم هم همینطور اسپارتوکوس دوست ندارم وبقیرم ندیدم ولی با این حال هیچی گیم اف ترون نمیشه

    • مصطفی

      به نظر من نمره بالا گرفتن این سریال ها تا حدودی مغرضانه است تا به لطف امتیاز بالای سریال مخاطب رو جذب کنن و....مثلا سریال اسپارتاکوس یه سریال ضعیف و با کلیشه های تکراری و غیراخلاقی بود

      پاسخ ها

      • حمیدرضا

        وقتی نمیفهمی سریالل یعنی چی نظر کس و شر نده باید بری کارتن باب اسفنجی و ببینی بیشتر بدردت میخوره

    • ساسان

      بازی تاج تخت تو فصل هفتم رسما رد داد. نویسندگی ضعیف با سرعت دادن به سریال و حذف خیلی از کارکترها ضربه بزرگی به ساختار داستان گویی سریال زد. انگار تهیه کننده ها میخوان زودتر سریال رو بعد از شش سال جمع کنن و برن سراغ کارهای دیگه

    • بدون نام

      ما میخوایم یه سریال ببینیم ازش لذت ببریم، نمیخوایم که کار تحقیقاتی کنیم که بشینیم لایه های سریال رو کشف کنیم!!! یا اگه کسی به دنبال پیام هست میتونه کتاب و مجله بخونه! بازی تاج و تخت تنها سریالی هست که تا آخر عمرم بخاطر هدر دادن وقتم از دیدنش پشیمونم، هیچ نقطه قوتی نداشت و این همه تعریف عجیب ترین اتفاق تاریخ میتونه باشه! فیلمنامه ضعیف، بازی ضعیف، جلوه های بصری ضعیف و..... سوتی های بسیار فراوان مانند طی العرض کردن چندین باره بازیگران و.... و بدون هیچ نکته مثبت!

      پاسخ ها

      • mohamad

        شما برای فهمیدن خوب و بد بودن سریال چند قسمت لازمه ببینین؟فصل اول و دوم رو ک دیدی دیگه وقتتو هدر نمیدادی!تا اخر فصل هفت رو قطعا دیدی که از طی العرض میگی!!!!مجبور بودی وقتتو هدر بدی؟همین نشون میده سریال موفقی بوده و حتما فصل هشت رو هم میبینی

    • علی

      سریال black sails فوق العاده استش البته اگر رمان جزیره ی گنج یا کارتونای قدیمیشو دیده باشید ، فصل دو به بعدش فوق العاده می شه ، ببینید ضرر نمی کنید.

      پاسخ ها

      • یوسف دلیر

        واقعا عالی بود منکه حال کردم از تماشای این فیلم. بادبان های سیاه یا
        همون بلک سایلس...الانم دارم دنبال سریالهای شبیه همین دزدان دریای یا وایکینگها دارم میگردم که پیدا کنم براتماشا..

    • ارش

      سریال وایکینگ قشنگ بود ارزش دیدن داش . الانم تو سبک اکش جایگزین ریس جمهور رو دارم میبینیم که اونم خوب به

    • peyman

      دوست عزیزی که گفتی گیم اف ترونز نکته مثبت نداشت...
      فک کنم سانسور شده دیدی :/...اون همه نکته مثبت :/

      پاسخ ها

      • ناشناس

        :)))))))))))))))))))))))))

      • گمنام

        آره والا همه ی قشنگیش به همون صحنه هاس :) اگه اونا رو ازش بگیری هیچی نداره

    • کم تجربه

      سلام
      من عاشق فیلم اسپارتاکوس هستم. یک سریال که شبیه به اسپارتاکوس شبیه باشه کدوم سریال(از لحاظ جنگ و شمشیر و.....) متشکرم

      پاسخ ها

      • Adib Der

        از لحاظ جنگ و شمشیر سریال
        Into The Bad Lands
        سریال قشنگیه

    • girl

      سریال اسپارتاکوس تموم شده پس نمی تونه جایگزین گیم آف ترونز باشه

    • یزدان

      واقعا چجوری توی کامنتا از تابو بد میگن؟؟تابو واقعا فوق العاده بود ، بازی تام هاردی بهترین بازی هزاره سوم بود به نظر من

    • ارمین

      سگ تو روح هرکسی که بگه اسپارتاکوس سرال بدی

    • ارمین

      سگ تو روح هرکسی که بگه اسپارتاکوس سرال بدی

    • مجتبی

      سریال شبیه اسپارتاکوس کسی میدونه معرفی کنه البته از لحاظ صحنه هاش ممنون

    • Bahar

      سریال game of thrones اصلا یه چیزه فوق محشر بود خصوصا وقتی انتقام میگرفتن اصلا یه چیزه خیلی خوبی بود

    • Mani

      سریال وایکینگ خیلی قشنگ بود هر کی ندیده ضرر کرده فوق العاده بود بهترین سریالی بود که دیدم بعدش لاست کینگدام و سریال ایتالیایی گومورو

    • بدون نام

      بنظرتون سریالی قشنگ تر از گیم اف ترونز ساخته شده تا حالا؟

    • بدون نام

      چقدر فیلم game of thrones جذاب و قشنگ بود.
      دیگه هیچ فیلمی رو دستش نمیاد

    • یوسف

      نظرتون درباره سریال بورجیا چیه من قصد دارم ببینمش

    • Ali rezaaa

      The panishreبرید اینو ببینید عالیه.تمام سریالها رو دیدم این محشره.بعد وایگینگ ها .سریال ۲۴ و ۱۰۰ وایلگینگ دد و گیم اف ترونز .

    • سیانور

      گیم اف ترونز و وایکینگ ها و اسپارتاکوس از بهترینان. منکه دیدم فوق العادن هرکردومشون.

    • علی

      دوستان من شاید بالای ۵۰۰سریال دیدم و اگه بخوام گلچین شون کنم:
      گیم اف ترونز
      وایکینگ
      بانشی
      بریکینگ بد
      the100
      وایکینگ دد
      strike back
      arrow
      flash
      the barve
      دکستر
      بهترین ها هستن از ۶۰۰یا۷۰۰سریالی ک دیدم.

      پاسخ ها

      • سعید

        هر قسمت رو میانگین چهل دقیقه بگیری عمرت کفاف نمیده هفتصد یا ششصد سریال ببینی مگه مجبوری دروغ میگی

      • خلیل

        مگه چند سالته که 500 سریال دیدی فکر کنم از زمان حضرت نوح سریال میدیدی

      • مهدی

        هر سریال طی یکهفته دیده باشی 700 هفته میشه 14 سال !!! از لذتی که از arrow بردی معلومه سنت بیشتر از 15-16 نیست !!!!

    • ساسی

      فقط گیم اف ترونز

    • ارمان

      یادش بخیر فیلم ارباب حلقه ها هم تو زمان خودش قشنگ بود

      پاسخ ها

      • گمنام

        الانم قشنگه

    • shayan

      سلام و خسته نباشید بابت سایت خوبتون.
      به نظرم سریال مرلین هم میتونه جزوشون باشه.و واقعا قشنگه.این سریال در مورد جادوگران و نحوه حکومت در زمان های قدیم.و قهرمانیرو نشون میده که میخواد دوباره جادورو به سرزمینش برگردونه که تو این راه سختیای زیادی میکشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر کنم از ظر تو باب اسفنجی از همشون بهتر باشه

    • سهیل

      اون کسی که میگه اسپارتاکوس بده بنظر من برو سیندرلا نگاه کن تو قیفت به سریالا نمیخوره ممنون

    • سجاد

      گیم اف ترونز دیوانه کنندس مجموعه ای که هرگز سریالی نمیتونه جایگزینش بشه،درسته فصل اخر ازش انتقادایی شد ولی این مجموعه همیشه تو ذهنهامون ماندگاره واقعا دلم میگیره وقتی یادم میفته ولی باید تموم میشد گرچه سخته بدون گیم اف ترونز زندگی کنی واقعا سخته.

      پاسخ ها

      • جان اسنو

        بله قطعا همینطور هست. من هم به شخصه ده ها سریال دیدم هیچکدوم مثل گیم اف ترونز نبود و بنظرم نخواهد آمد. تنها سریالی بود ک من چندبار دیدم و هردفعه تو دنیای وستروس غرق میششدم انگار ک خودم یکی ازون شخصیت هام. بحرحال دوسداشتم ادامه دار میشد اما هرچه سریال دیدم هیچ کدام لذت اون رو نداشت اما بعدش وایکینگ ها و والکینگ دد و ۱۰۰ و بریکینگ بد هم خوب بودن ولی با اختلاف گیم اف ترونز اولین هست

    • محمدرضا

      سلام بنظرم گیم آف ترونز تا فصل شیش بهترین سریالی بود که دیدم حتی از جومونگ هم بهتر بود و قطعا هر سریالی بخواد باهاش مقایسه بشه باعث ضعیف بنظر اومدن سریال میشه ولی مینی سریال چرنوبیل از گیم آف ترونز هم فراتر رفته بود خیلی قشنگه موضوعش زمین تا آسمون فرق داره ولی جفتش رو حتما باید دید

    • mrtza

      چظوز میتونین گیم اف ترونز رو با وایکینگز مقایسه کنین؟؟ داستان و فیلم نامه عالی انتخاب بازیگرای خوب و صحنه های قشنگ با بازی تراویس و اون بازی قشنگش همه و همه وایکینگز رو با گیم اف ترونز مقایسه میکنه .... این فیلم بعد مرگ رگنار از جذابیتش کم نشد بلکه بیشتر شد اما گیم اف ترونز از فصل 6 به بعد واقعا تر زد

      رگنار :))))

      پاسخ ها

      • امیر

        بعد از مرگ راگنار وایکینگ خیلی افت کرد از روی تعصب نظر نده خواهشا.
        خیلی از بیننده هاشو از دست داد و نمرش هم کمتر شد

    • مرتضی

      بهترین سریال از نظر من breaking bad واقعن عالیه

    • مهدیه

      گیم اف ترونز محشروغوغا بود ...دم نویسندش گرم
      لذت بردم از لحظه لحظه سریال.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج