۵۹۴۳۸۳
۱۸ نظر
۵۰۲۵
۱۸ نظر
۵۰۲۵
پ

پدر «شیوا مبینی»:

بعد از مرگ دخترم، رضایتنامه می خواهند

پدر «شیوا مبینی» گفت: مسئولان بدون داشتن رضایتنامه از من دخترم را به اردو برده اند و حالا بعد از حادثه به دنبال گرفتن رضایتنامه از ما هستند.

خبرگزاری مهر: جعفر مبینی پدر «شیوا» که دخترش در حادثه تصادف دانش آموزان هرمزگان فوت کرد، در مورد حواشی روزهای اخیر و صحت و سقم رضایتنامه ای که در فضای مجازی منتشر شده است، با بیان اینکه هیچ گونه رضایت نامه ای را برای حضور فرزندم در این دوره از اردوها امضا نکرده ام بیان داشت: نوشتن و امضاء کردن رضایت نامه منتشر شده در فضای مجازی از سوی من نبوده و امضای درج شده در زیر این رضایت نامه به هیچ وجه مربوط به من نیست.

وی با اشاره به این نکته که آموزش و پرورش نباید فرزندان مردم را بدون امضای والدین در زیر رضایت نامه به اردو ببرد، عنوان کرد: بنده برای این دوره از اردوی دخترم هیچ گونه رضایت نامه ای را امضاء نکرده ام.

حضور مسئولان برای گرفتن رضایتنامه خانواده ام را آزار می دهد

پدر شیوا مبینی یادآور شد: در حال حاضر شرایط روحی من و خانواده ام مناسب حضور مدیران شهرستانی برای هرگونه گرفتن امضاء و رضایت نیست و تردد بی مورد و آزار دهنده سبب ناراحتی خانواده ام می شود.
بعد از مرگ دخترم، رضایتنامه می خواهند

پدر شیوا مبینی گفت: هنوز خون دخترم خشک نشده است اما مسئولان زیادی برای گرفتن رضایت نامه و مدارک به خانه ما می آیند. انگار زمانیکه دخترم را به اردو می برند رضایت ما مهم نبود ولی حالا که دخترم را از دست داده ام رضایت نامه می خواهد! وضعیت روحی خانواده ام اصلا مناسب نیست و این ترددهای بی معنای مسئولان خانواده ما را بیشتر عذاب می دهد.

وی با اشاره به برخی شایعات گفت: نسبت به موضوعات اخیر شبانه مرا به فرمانداری فراخوانده اند و از من خواستند مدارکی را امضا کنم که حتی نمی دانم چیست و با بیان اینکه این مدارک را امضا کنید تا از طرف دفتر ریاست جمهوری و وزیر مربوطه به شما کمک شود من را تشویق به امضا می کردند.

مردم کمک کنند تا خون و حق شیوا و مهرنوش پایمال نشود

پدر داغدار شیوا مبینی گفت: از دست دادن فرزند برای همه مردم دردناک است و برای اینکه این حوادث دیگر تکرار نشود و خون این دانش آموزان پایمال نشود از همه مردم و اعضای شورای شهر به عنوان نماینده های مردم خواهش می کنم تا هر کاری که از دستشان بر می آید برای کمک به ما انجام دهند.

در هنگام تهیه این مصاحبه اعضای شورای شهر هم که برای عرض تسلیت و ابراز هم دردی به خانه پدر «شیوا مبینی» آمده بودند حضور داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      باسلام وعرض تسلیت، محال ممکنه اردوی تشکیلات ملی بدون رضایتنامه باشه، این بنده خدااگر راضی نبوده نمیگذاشته فرزندش بره اردو اونا چند روز خارج استان ،به هر حال خدا صبرشون بده

    • بدون نام

      قابل توجه اقایی وزیر

    • بدون نام

      اقای وزیر اگر برخورد نکنی استیضاح میشی

    • بدون نام

      مدیران مدرسه واموزش وپرورش واستان باید دادگاهی بشن

    • علی

      ای بی وجدان چی میخواین ازاین پدربیچاره اخه نامسلمونا ولش کنید راحتش بزارید پروها

    • علی

      روی این مسولین از سنگ پای قزوین هم پرو تره واقعا خجا لت بکشید

    • بدون نام

      خانواده ها باید مخالف اردو رفتن بچه هایشان باشند چون هیچ تضمینی برای زنده برگشتن آنها نیست درضمن روال کار اردو اول رضایتنامه است اینها چگونه بدون رضایتنامه بچه ها را فرستادن اردو. دانش آموزان علاقه زیادی به اردو رفتن دارند ولی خانواده ها باید مقاومت کنند

      پاسخ ها

      • عبدالهی

        تسلیت میگم. اول که بدون رضایت نامه کسی به اردو نمیبرند .دوم که یوقت فک پول نباشی .

    • بدون نام

      اگه قراره کمکی بشه که نیازی به فراخواندن در شب و گرفتن امضا نیست . شاید رضایت نامه رو هم خود دانش آموز امضا کرده .

    • بدون نام

      .....ادخترامونوکشتیدحالا میخوایدداغ خانواده اشون بیشترکنید.

    • بدون نام

      اگر واقعا پیشنهاد مسئولان درست باشد واقعا متاسفم چون دیگر دختری زنده نمیشود ....
      ای کاش از ابتدا هر کس وظیفه ی خود را به درستی انجام دهد که اکنون بد حادثه بیدار نشویم
      روحشان شاد

    • بدون نام

      جالبه اخر رضایت نامه رو بخونید نوشته در صورت بروز اتفاق هیچ گونه اعتراضی ندارم .واقعا خاک بر سر پدر و مادری که این برگه ها رو امضا کنن .تقدیر قسمتی از زندگی هستش ولی خداوند عقل به انسان داده که ازش استفاده کنه .

    • حامد

      ای تف به غیرت این گونه مسئولین
      اگه بچه خودتم بود همین کار رو میکردی؟؟

    • دلسوز

      سلام اول خدا این دانش آموزان بیگناه رو رحمت کنه روم به خانواده هاشون صبر بده
      واما بعد این دخترا برای اردوی چند روزه وخارج از شهر باید وسیله میبرد ن وقتی حرکت اتوبوس آخرشب بوده خود خانواده ها دخترشون بردن به مدرسه برای رفتن اگ رضایت نداشتن نمی بردن برسونن مگر موضوع نمره وثبت نام مطرح بوده باشه نمی شه بزور برده باشن آها مطلب دیگه اردو هزینه هم میخواسته مفتی که نبوده
      لطفا درج بشه خیلی از نظراتم درج نشده

    • سامان

      مگه امکان داره دانش تموز دختر بخواد یه اردوی هشت شبانه روزی بره ولی پدرش خبر نداشته باشه اگر راست میگه ناراضی بوده می تونسته از رفتن فرزندش جلوگیری کنه در ایام مختلف اردوهای زبارتی و شادی برگزار می شه که جز خاطرات زیبای دانش اموزانه و معمولا همه از اردو لذت می برند اما از دست سرنوشت و تقدیر الهی نمی تونیم فرار کنیم مربیان واقعا برای ایی اردوها زحمت می کشن ولی حادثه همیشه در کمینه...

    • محمد علی

      لعنت به آموزش وپرورش که برای کسب درآمد بچه ها را میبرند اردو و خانواده را داغدار می کنند مدارس هم برای اینکه سود بیشتری از این اردو ببرند اتو بوسهای مدل پاین میگیرند که پول کمتری بدهند

      پاسخ ها

      • بی نام

        اول بچه هارو میندازن به جون والدین بابت هر زهرماری و انقدر به پدر بیچاره فشار میاد تا آخرش قبول کنه,نمیدونم چرا هرچی سنگه وایه پای لنگه,چرا از اعیونا کسی اردو نمیره؟

    • مال باخته

      ازصمیم قلب تسلیت میگم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج