۵۹۴۴۸۹
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

در نقد توصیه فنی مسلمان:‌ تو پروفسور نیستی!

برخلاف پژمان منتظری که با صحبت‌های دلچسب و جذاب‌اش برگ برنده نود این هفته شد، حضور محسن مسلمان در استودیوی این برنامه چندان موفقیت‌آمیز نبود.

آی‌اسپورت: برخلاف پژمان منتظری که با صحبت‌های دلچسب و جذاب‌اش برگ برنده نود این هفته شد، حضور محسن مسلمان در استودیوی این برنامه چندان موفقیت‌آمیز نبود. رویکرد عادل فردوسی‌پور در سوال‌ها و اشاره‌های تکراری محسن در جواب‌ها، لحظات طولانی و رخوت‌آوری را برای مخاطبان برنامه به وجود آوردند. مسلمان تصمیم داشت در پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون به تله هیچ حاشیه‌ای نیافتد و فردوسی‌پور اصرار عجیبی به خرج می‌داد تا از گذشته این فوتبالیست حرف بزند و فضایی را ترسیم کند که در آن محسن مسلمان قربانی تصمیم‌های اشتباه خودش شده. ستاره شماره ۷۷ پرسپولیس از وضعیت خودش در فوتبال ایران رضایت داشت اما مجری نود به هر قیمتی تلاش کرد تا به او بفهماند که دیگر زمانی برای هدر دادن ندارد و باید در اولین فرصت به اروپا برود. محسن در زمین یک فوتبالیست خلاق و جذاب است اما استعداد فوتبال، او را به یک گزینه بالقوه برای جذاب‌شدن یک برنامه تلویزیونی تبدیل نمی‌کند.

این استعداد به بهترین شکل در فرشاد احمدزاده وجود دارد اما نباید انتظار داشت که محسن جملاتی را بر زبان بیاورد که سوخت کافی برای یک برنامه داغ را مهیا کنند. مسلمان در استودیوی ۹۰، پیام صادقیان را با لئو مسی مقایسه کرد اما بخش عجیب‌تر صحبت‌های او، با اظهارنظرهای فنی‌اش شکل گرفت. او ابتدا از راز نیمکت‌نشین بودن خودش و ستاره‌های ملی‌پوش در نبرد با گسترش فولاد خبر داد. موضوعی که می‌تواند به لوکا بوناچیچ برای شناسایی ترکیب اصلی تیم برانکو کمک کند. بازیساز قرمزها در لحظات پایانی حضورش در برنامه نیز مدعی شد که منشا و طارمی نمی‌توانند کنار هم در ترکیب تیم قرار بگیرند. آن‌هم در شرایطی که در سیستم برانکو فضا برای حضور دو مهاجم نوک در زمین فراهم شده.

حرف‌های محسن مسلمان در نود، ابدا یک واکنش حرفه‌ای تلقی نمی‌شود. او به سادگی به خودش اجازه می‌دهد بحث‌های تاکتیکی درون تیم را به تلویزیون بکشاند و درباره مسائلی صحبت کند که حتی سرمربی تیم نیز در قبال‌شان سکوت می‌کند. طارمی و منشا اساسا در فصل جدید چند دقیقه کنار هم بازی کرده‌اند که مسلمان تصور می‌کند حضور همزمان‌شان در ترکیب به سود تیم نیست؟

محسن ترجیح می‌دهد صمیمی‌ترین دوست‌اش در ترکیب تیم بدون رقیب بماند اما بعد از مسابقه با الاهلی اگر قرار باشد از بین مهدی طارمی و گادوین منشا فقط یک نفر در زمین قرار بگیرد، گادوین منشا انتخاب شایسته‌تری به نظر می‌رسد. محسن، سرمربی پرسپولیس نیست. نه نام‌اش ایوانکوویچ است و نه به خاطر سرمربیگری قرمزها حقوق دریافت می‌کند. شاید بهتر است این بازیکن تنها روی مسائلی که در حوزه اختیارات خودش می‌گنجند صحبت کند و بحث بر سر ترکیب تیم را به کادر فنی بسپارد. آن‌ها بهتر از مسلمان می‌دانند که باید در کدان نقطه از زمین به کدان بازیکن بازی بدهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه به شما چه ربطی داره

    • بدون نام

      با احترام عرض کنم زیاد نقد منصفی نداشتین، اما باید اینم قبول کنیم که نباید از یه جوان فوتبالیست توقع حرف زدن وبیان کردن مطالب رو همانند یک دکتر یا مهندس داشت درحدخودش سعی کرد زیاد به حاشیه کشیده نشه وکارش خوب بود.کمی تواظهارنظرهای مربوط به تیم ودیگران اشتباه کرد که اونم گفت نظر شخصیمه

    • عسگری

      نه واقعا به شما چه ربطی داره

    • کاردوک

      دیگه نمیدونن واسه پرسپولیس چطور حاشیه درست کنن

    • مهدی برنج طارم

      افرین بر نویسنده این متن.به نکته خوبی اشاره کردی منشا قطعا بهتر از امثال طارمی هست که از هر بیست تا فرصت یکی را بزور گل میکند

    • مهدی محمدی

      خخخخخ خاک تو سرش بره موهاش رو عروسکی شونه کونه تا دفاع های مقابل حواسشون به این جلب شه تا مهاجم ها گل بزنن

    • بدون نام

      اخه افتاب پرست اینقدر

    • حمید

      اخه به شما چه ربطی داره اخه.
      همون اول که نوشتی پژمان منتظری ال و بله
      فهمیدیم استقلالی هستی

    • ali katrina

      من ن استقلالیم و ن دشمن مسلمان,ولی حرفاش غرور خاصی داشت و یجورایی غیر حرفه ای بودن رو میشد تو خیلی از جمله هاش دید,مث لو دادن ترکیب ها,مث جوابای کلیشه ای!
      ولی انصافا اینکه نمیخواست تن به حاشیه های عادل بده رفتار خیلی خوبی بود,فک کنم نویسنده و عادل هر دوشون دوست داشتن یجورایی به حاشیه سازی های عادل جواب مثبت میداد،ادما به مرور زمان تغییر میکنند و حتما از اشتباهاتشون درس میگیرند,مسلمان هم یکی مثل اونا...
      و ته حرفای مسلمان و اون جمله درمورد منشا و طارمی پشتش خیلی از نگفته ها پنهون بود ک اهل فن خیلی خوب بهش پی بردن...

    • بدون نام

      دارید خیلی فضولی میکنید. خجالت نمیکشید که می خواهی برای تیم وبازیکنان حاشیه درست کنید. مشخصه که به تیم کیسه ارادت داری

    • بدون نام

      محسن هزار تومنی به همه میدم

    • Karim

      اقای نویسنده خوش قلم دیگه جور دیگه ای نمیتونی تیم رو ببری تو حاشیه.اون از بحث پاس ندادن ب منشا ک حریف نشدین میخواین جور دیگه ای تیم رو ببرین تو حاشیه.خداوکیلی دست از سر پرسپولیس بردارین هفته دیگه بازیه حساس رو ب روی عربستانیا داریم ب جای روحیه دادن اینجور دارین حاشیه درست میکنین.پس غیرت و تعصبتون ب ایران همینه.

    • سیاوش

      مقصود نویسنده مشخص شد که چه بود ؟
      نگارنده مطالب فوق با نوشتن این همه مطلب بی سر و ته و بی ربط ، به دنبال چه نتیجه ای بود که.به مخاطبان القا کند ،
      چرا دوست داریم قلمبه و سلمبه بنویسیم ......

    • علی

      اتفاقا مصاحبه مسلمان خیلی هم جذاب بود این نظر شماست.به نظر من مطلب شما خیلی بی ربط و کسل کنندس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج