جاباما
۵۹۴۹۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بوفون: ایتالیایی‌ها از حفظ توپ متنفرند!

کاپیتان تیم ملی ایتالیا از عدم حمایت هموطنانش از او و هم‌‌تیمی‌هایش در شب کسب پیروزی خانگی برابر رژیم اشغالگر قدس ابراز تأسف کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی ایتالیا شب گذشته (سه‌شنبه) در یک بازی خانگی از هفته هشتم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر رژیم اشغالگر قدس به سختی و با تک گل چیرو ایموبیله در دقیقه ۵۳ به برتری رسید که این نتیجه و عملکرد مردان جامپیرو ونتورا به دل هواداران ننشست و سبب شد که آنها آتزوری را در پایان نیمه اول و در مقاطعی از بازی «هو» کنند.

جان لوئیجی بوفون، کاپیتان لاجوردی پوشان درباره این اتفاق به شبکه رای‌اسپورت ایتالیا گفت: بله، گاهی اوقات که ما نمی‌توانستیم راهی برای رسیدن به دروازه حریف پیدا کنیم هو می‌شدیم اما این شیوه‌ای که بازی ‌می‌کردیم بخشی از فلسفه فوتبال ماست. در ایتالیا هیچ شخصی برای تملک توپ اهمیت قائل نیست. در اسپانیا اما اگر تیم ملی‌شان در ۲۰ متر ۲۰۰ پاس دهد، همه تماشاگران شروع به تشویق می‌کنند در حالی اینجا ما به خاطر انجام این کار هو می‌شویم.

بوفون ادامه داد: ما سعی کردیم شرایط را به گونه‌ای پیش ببریم که برای هواداران خوشایند باشد پس طبیعی بود که در این میان چند بار در خط دفاعی دست به ریسک بزنیم.

کاپیتان یوونتوس در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی ایتالیا باز هم باید به استفاده از سیستم ۴-۲-۴ ادامه دهد، تأکید کرد: این سرمربی است که در این باره تصمیم می‌گیرد. این وظیفه اوست و تاکتیکی‌ که انتخاب می‌کند بر اساس قابلیت بازیکنانی است که در تیمش دارد. به نظر من ونتورا دارد کارش را خوب انجام می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج