۵۹۴۹۵۴
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

میزان دیه قربانیان واژگونی اتوبوس دانش‌ آموزان

رئیس دادگستری شهرستان داراب از اعلام مبلغ دیه جان‌باختگان حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی خبر داد و گفت: دیه این افراد قبل از صدور حکم پرداخت می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: رئیس دادگستری شهرستان داراب از اعلام مبلغ دیه جان‌باختگان حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی خبر داد و گفت: دیه این افراد قبل از صدور حکم پرداخت می‌شود.

سید محسن موسوی با اشاره به سفر نمایندگان بیمه دانا به شهرستان داراب برای بررسی پرداخت دیه جان‌باختگان حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی اظهار داشت: دیه جان‌باختگان قبل از صدور حکم پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود که دیه جان‌باختگان و مجروحان حادثه در کمترین زمان ممکن پرداخت شود گفت: با توجه به وقوع حادثه در ماه حرام میزان دیه ۲۸۰ میلیون است.

رئیس دادگستری داراب با بیان اینکه برای تعیین دیه مصدومان به دادستان شهرستان‌های استان هرمزگان نیابت قضایی داده شده است، بیان کرد: با این اقدام مصدومان نیاز به حضور در شهرستان داراب را ندارند.

موسوی افزود: براساس دستور رئیس کل دادگستری فارس شعبه ویژه برای بررسی پرونده واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی تشکیل شده است و تمام مقصران حادثه چه در استان فارس و چه هرمزگان شناسایی می‌شوند و تحت پیگرد قرار می‌گیرند.

حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی در نزدیکی قلعه بیابان داراب در بامداد جمعه ۹ کشته در پی داشت که ۷ نفر از آنان دانش‌آموز بودند. در این حادثه ۳۴ نفر زخمی شدند که ۲ نفر از دانش‌آموزان دچار قطعی عضو و ۳ نفر دچار آسیب نخاعی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      برترینها اخباری که میگذاری ما قبلا ودرست فردای روز حادثه خوانده ایم! البته از سایر کانالهایی که شما قبولشان نداری هم دقیقتر وهم با جزییات بیشتر وکاملتر ومنابع موثق! چرا خبر دست دوم میدی؟

    • بدون نام

      خوش به حالشون

    • علی

      خوش بحالشون که چی ؟ که فرزندشان را مظلومانه اینجوری از دست دادند ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج