۵۹۵۱۴۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

خبرهایی از هنرهای تجسمی و موسیقی

همزمان با عید سعید غدیر خم، نمایشگاه آثار خوشنویسی «سیدابوالقاسم بهشتی» موسس و بنیانگذار انجمن خوشنویسان استان در یزد افتتاح می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: همزمان با عید سعید غدیر خم، نمایشگاه آثار خوشنویسی «سیدابوالقاسم بهشتی» موسس و بنیانگذار انجمن خوشنویسان استان در یزد افتتاح می‌شود.

به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد یزد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان گفت: در این نمایشگاه، ٦٠ اثر خوشنویسی این استاد با حضور مدیران و شخصیت‌های فرهنگی و هنری با همکاری موسسه خیریه فرهنگی پورانیک به‌نمایش درمی‌آید.

علی غیاثی ندوشن افزود: در این مراسم از کتاب یادگار ایام که شامل آثار استاد بهشتی است، رونمایی می‌شود.

او با اشاره به انتشار ١٨٥ اثر بهشتی در کتاب یادگار ایام، اظهار کرد:این کتاب توسط انتشارات یساولی به همت موسسه فرهنگی و هنری نواندیشان آریا کهن به زیور طبع آراسته شده است.

متقاضیان می‌توانند برای دیدن آثار خوشنویسی سیدابوالقاسم بهشتی از ۱٨ شهریور ماه به‌مدت یک هفته به خیابان امام خمینی، کوچه خواجه خضر، بازارچه سوهانکار، کوچه هشتم مراجعه کنند.

~.~.~.~.~.~.~.~

وحید تاج، خواننده موسیقی ایرانی، همراه گروه موسیقی «دنگ دار» به سرپرستی علی مومیوند و با همکاری ارکستر پاسارگاد به رهبری مهدی پناهی، در تالار ایوان شمس روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این برنامه، کنسرت یادشده در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ روز ۲۷ شهریورماه برگزار می‌شود.

در این کنسرت، تصانیف جدیدی از ساخته‌های علی مومیوند و سپهر سراجی مانند هفت‌آسمان، در این دریا، بیا، ایوار، مخمور، آرایش، پنجه درانداختن، عشقش ده، آخر و یاد باد به اجرا درمی‌آید و مخاطبان شاهد اجرای ساز و آواز خواهند بود.

محمدامین عطایی، مهدی جوانبخت، زهرا کریمی، نوید شعبان‌زاده و آرمین قضاتی (ویلن)، پروانه انارکی، ماکان خوی‌نژاد و هستی حامد سپاسی (ویلنسل)، دانیال جورابچی (ویلن، ویولا)، پیمان ابوالحسنی زراعت کار (ویولا)، عادله لطفی (آلتو)، اسماعیل خزایی (تنبور)، احسان انصاری (سازهای کوبه‌ای) و امین غفاری (کنسرت مایستر و مدیر ارکستر پاسارگاد) اعضای ارکستر پاسارگاد را به رهبری مهدی پناهی و آهنگسازی سپهر سراجی (تنبور) و علی مومیوند (تنبور) تشکیل می‌دهند.

~.~.~.~.~.~.~.~

نمایشگاه گروهی عکس و سلسله ‌نشست‌های سفرنامه‌خوانی «از کوره راه تا شاهراه» ١٧ شهریورماه در گالری «آس» تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه، در جدیدترین برنامه گالری «آس» تهران با همکاری فصلنامه گیلگمش؛ نمایشگاه گروهی عکس و همچنین سلسله ‌نشست‌های سفرنامه‌خوانی «از کوره راه تا شاهراه» از ۱۷ تا ۳۱ شهریورماه برگزار می‌شود. افتتاحییه این نمایشگاه ساعت ١٦ روز جمعه، ١٧ شهریورماه در خیابان شریعتی، بالاتر از قیطریه، جنب بانک پارسیان، پلاک ۱۸۳۱ برگزار خواهد شد و شرکت در این برنامه، برای علاقه‌مندان آزاد است.

روایت‌های شیرین اهالی سفر همراه با نمایشگاه گروهی عکس کوله‌باری از سفرنامه‌های شنیدنی از ۱۵ سفرنامه‌گو است و برنامه سفرنامه‌خوانی‌ها هر روز از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج