جاباما
۵۹۵۱۴۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

هشدار لهستان درباره فروپاشی اتحادیه اروپا

رئیس‌جمهور لهستان با اشاره به سیاست‌های اتحادیه اروپا درباره کشورهای شرقی این اتحادیه، در زمینه فروپاشی اتحادیه اروپا هشدار داد.

خبرگزاری فارس: اعضای غربی اتحادیه اروپا خواستار همگرایی هر چه بیشتر هستند و این موضوع را به وسیله اعضای موسس اتحادیه اروپا پیگیری می‌کنند و این در حالی است که کشورهای اروپای‌شرقی را فراموش کرده‌ و آنها را به حال خود رها کرده‌اند.

«آندری دودا» رئیس‌جمهور لهستان اعلام کرد که اگر بروکسل به همین شیوه عمل کند، نابودی اتحادیه اروپا را به دنبال خواهد داشت. ضمن اینکه کشورهایی که به گروه ضعیف‌ترها تعلق دارند و لهستان هم از آنجمله است، نادیده گرفته می‌شوند.

دودا همچنین اشاره‌ای هم به روند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا داشت و گفت که برگزیت فقط آغاز این روند است و افزود: «از دید من چنین اقداماتی در نهایت به فروپاشی اتحادیه اروپا منجر خواهد شد.»

اختلاف میان کشورهای اروپای شرقی و بروکسل درباره پاره‌ای موارد بالا گرفته است در آخرین مورد امروز دیوان دادگستری اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ، ضمن رد کردن شکایت ۲ کشور اروپای شرقی یعنی اسلوواکی و مجارستان در اعتراض به سیاست‌های پذیرش پناهجویان اعلام کرد که بروکسل حق دارد که کشورهای عضو اتحادیه اروپا را ملزم به پذیرش پناهجو کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طاهر

      خودتون رو واسه جنگ آخر زمان حاضر کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج