۵۹۵۱۹۴
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

سایه‌ای برای منصوریان

از جناب کی‌روش، که همه را ممنون و سپاسگزار خود کرده است، سؤالی داریم که دیروز، مطرح کردنش زود بود و فردا هم به میان آوردنش دیر است!

آی‌اسپورت: از جناب کی‌روش، که همه را ممنون و سپاسگزار خود کرده است، سؤالی داریم که دیروز، مطرح کردنش زود بود و فردا هم به میان آوردنش دیر است! از آقای کی‌روش باید پرسید:...حالا چطور؟ باز هم باید بازی کردن در مرحله دوم جام جهانی را به خواب دید؟ ...حالا که دو میلیارد و چهارصد میلیون پول برای پاداش در نظر گرفته و تأمین و تضمین شده است، باز هم باید خوابش را دید؟

1- دوباره تکرار می‌کنیم که تیم ملی، برای ساخته شدن و برای پرداخته شدن باید بازی کند! هر چه بیشتر بهتر! هرچه با حریفان اسمی‌تر، عالی‌تر! حرف از ۷ بازی تدارکاتی است و باید پرسید: ...چرا ۱۰ تا نه؟

سخن از بازی با روسیه است (که ۷ سال پیش، پیش روی کی‌روش به تیم ملی و منصوریان باخت) و باید گفت: ...بازی کردن با روس‌ها و بلاروس‌ها و اوکراینی‌ها و بوسنی هرزگوین‌ و مجارستان و تونس و اردن و قزاقستان و بقیه تیم‌های «بته مرده» عالم بس نیست؟

۲- لیگ دوباره راه می‌افتد و پرسپولیس باید در تبریز به میدان برود! برانکو که دیروز، نصف تیمش را نداشت، امروز چه می‌کند تا فردا به انجام کاری بپردازد که مأموریت اولش محسوب می‌شود؟! بردن از گسترش فولاد! تیمی که با فراز کمالوند تیم پردردسری بود، تیمی که بدون فراز، با دست و دلبازی، به همه امتیاز می‌بخشد!

از فردا و از فردای فردا، طلوع خورشید جام حذفی را داریم با دیدار حساس گل‌گهر و استقلال در سیرجان! مسابقه‌ای که بی‌دلیل و زورکی «بزرگ» شده و بزرگ‌نمایی شده! مسابقه‌ای که به غلط گره خورده است به سرنوشت علی منصوریان! مسابقه بودن یا نبودن! تصمیمی که پیاده بودن هیئت مدیره استقلال را نشان داد! تصمیمی که آخرین میخ تصمیم دکتر حسین قریب را کوبید و محکم کرد! هیئت مدیره‌ای که فتح‌ا...زاده را - با پشتوانه ۱۵ سال مدیریتش و مقبولیت باور مردمی‌اش- ندارد!

قریب علمی‌نگر را برنمی‌تابد! اولیایی باتجربه را ندارد! واعظی‌آشتیانی قانونگرا هم مورد پسند قرار نمی‌گیرد! پس استقلال چه می‌خواهد و چه می‌جوید؟ پس برای استقلال چه خوابی دیده‌اند؟ استقلال به عنوان نیمی از قدرت تیم ملی، چه گناهی مرتکب شده است؟ آیا جفا کردن به استقلال بی‌وفایی مسلم در حق تیم ملی هم به شمار نمی‌آید؟
استقلال تا حالا، دو بازیکن مهم تیم ملی را از دست داده است (منتظری و ابراهیمی را) استقلال تا امروز، دو نیروی جدید وارد تیم ملی کرده است: ...روزبه چشمی و امید نورافکن! چنین تیمی نباید بدون مدیر، بدون تفکر مدیریتی و بدون اندیشه آینده‌سازانه به حال خود رها شود!

۳- در جام حذفی، یک بازی بزرگ داریم که کوچک برگزار می‌شود! در جام حذفی یک شهرآورد داریم که گیلان را، هفته‌ها مشغول خود می‌کند! روز شنبه، در حالی که آینده کاری منصوریان توسط خود او، معلوم شده است، سپیدرود در یک ورزشگاه نصفه، میزبان ملوان است! آیا رشتی‌ها قادرند از حق میزبانی برخوردار باشند؟ ورزش رشت چگونه اداره می‌شود؟ فوتبال گیلان، چرا بلازده شده؟

سپاهان- نفت آبادان، پدیده- تراکتورسازی و هم یک بازی خاص: پارس جنوبی و نساجی قائمشهر! دوباره باید گفت از گل‌گهر و استقلال تهران و محکومیت منصوریان به پیروزی آن هم در خانه وینگو!

اردشیر لارودی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استقلال پیروز است.

    • علیرضا

      همه دست به دست هم دادند تا استقلال رو نابود کنن خدا ریششونه خشک کنه انشالله

    • بدون نام

      خودت فهمیدی چی نوشتی

    • بدون نام

      بازیکن مهم تیم ملی امید ابراهیمی؟؟؟؟؟یاد تیتر کیسه جوان افتادم بازیکنان کلیدی تیم ملی حالا کدوم بازی تو مقدماتی بازی کرد ومفید بود؟؟؟بازیکن مهممممممم؟؟؟؟؟ساقیتو قربونش

    • نظری دارابی

      سالروزشش تایی شدن است ق یادت نرود16شهریور1352

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج