جاباما
۵۹۵۱۹۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کرانچار: شگفتی ۴ سال قبل، تکرار نمی‌شود

سرمربی تیم سپاهان می گوید که اجازه نمی دهد خاطره تلخ ۴ سال پیش برایش تکرار شود.

ورزش سه: زلاتکو کرانچار، سرمربی سپاهان در نشست خبری جام حذفی از مرحله یک شانزدهم پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

متعجبم چرا کمالوند در کنفرانس حاضر نشد

من متعجبم که چرا سرمربی حریف در این نشست خبری شرکت نکرد. هر مربی که در لیگ فعالیت می‌کند موظف است در نشست‌های خبری شرکت کند، زیرا با این کار به هواداران و بازیکنانش احترام می‌گذارد و این‌گونه هواداران با افکار این مربی آشنا می‌شوند. من اعتقاد دارم که من و شما شرکای کاری هستیم و موظفیم که به هواداران اطلاع‌رسانی کنیم.

اتفاق 4 سال پیش در آبادان را فراموش نمی کنم

عصبی هستم. اتفاق چهار سال پیش در آبادان را فراموش نمی‌کنم و فردا (پنج‌شنبه) با تمام قدرت به مصاف نفت آبادان می‌رویم. الان فرصت جبران فراهم شده و اعتقاد دارم قدرت سپاهان فراتر از صنعت نفت است. دوست داریم ثابت کنیم که می‌توانیم این جام را بگیریم و به غیر از آقایی و پورقاز که به دلیل حضور در تیم ملی در تمرین‌ها نبودند، تیم بدون مشکل در این وقفه‌ای که ایجاد شد کار کرد و امیدوارم با یک بازی خوب و نتیجه‌ی خوب‌تر بتوانیم هواداران را شاد کنیم.

کمالوند با بهترین ارنج به زمین می آید

هر کس حق دارد تیمش را به نحوی که دوست دارد ارنج کند و تا جایی که تجربه من نشان می‌دهد، هر تیمی با بهترین ارنج داخل زمین می‌آید و اعتقاد دارم کمالوند با پرقدرت‌ترین تیمش پا به زمین می‌گذارد. البته سپاهان پرقدرت‌تر ظاهر خواهد شد تا مبادا این تیم ما را غافلگیر کند. هواداران ما را حمایت کردند و امیدوارم فردا بردی را به نام سپاهان رقم بزنیم.

نویدکیا با اجازه من تمرین نکرد

بی‌نظمی در مورد نویدکیا در کار نبوده است. این بازیکن کمی غافلگیر شده البته خودش اعتقاد دارد به بهترین نحو بازی نکرده است. کمی به لحاظ روحی و روانی به او برخورده بود. با او صحبت کردم. او اوضاع را پذیرفت و از من خواهش کرد که به وی استراحت بدهم. در واقع او با اجازه من به تمرین‌ها نیامد. کمی افکارش را جمع کرد و در مورد تصمیمش بیشتر فکر کرد.

نتایج ما هنوز خوب نبوده است

در وقفه لیگ با تیم ملی دانشجویان بازی خوبی داشتیم. برنامه‌هایمان را اجرا کردیم. امیدوارم بعد از وقفه بتوانیم امتیازها را جمع کنیم و گامی رو به جلو برداریم زیرا اعتقاد دارم نتایج ما تاکنون مناسب با آن چه انتظار داشتیم نبوده است.

مشخص نیست رافائل بازی کند

این بازیکن آماده بازی فردا است. البته مشخص نیست که از ابتدا بازی می‌کند یا اواسط بازی به میدان می‌رود. او در مقابل پارس جنوبی خودش را خوب نشان نداد اما الان آمادگی خوبی دارد. رافائل بسیار فعال است و حرفه‌ای رفتار می‌کند.

مروان فردا از ابتدا در بازی خواهد بود

مروان سر حال است. او با تیم هماهنگ شده و در بازی با تیم دانشجویان نشان داد ارزش‌های خودش را دارد و فردا نیز از آغاز بازی در تیم خواهد بود.

با مروان می توانیم بازی روی هوا داشته باشیم

از دقیقه اول به حریف فشار می‌آوریم و قدرت‌مان را به حریف نشان می‌دهیم. تیم ما تا ۳۰ متری دروازه حریف جلو می‌رود و خوب کار می‌کند و تنها ضربه آخر می‌ماند. تاکید ما این است که فردا بازیکنان، برتری‌شان را نشان دهند که البته قدرت سپاهان فراتر از نفت آبادان است. ما اصرار به ارسال توپ بلند نداریم اما با آمدن مروان حسین دوباره این امکان برای ما فراهم شده است. امیدوارم مروان نیز بتواند مانند پریرا، توکای و سزار عملکرد خوب خودش را نشان دهد و در روند بازی موثر باشد.

اجازه نمی دهم خاطره تلخ 4 سال پیش تکرار شود

جام حذفی جام شگفتی‌ها است و من چهار سال پیش با این شگفتی مواجه شدم. فردا اجازه نمی‌دهم که این گونه شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج