۵۹۵۲۶۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گذشت از قصاص مرد جوان در جلسه دادگاه

مردی که با همدستی برادرش، دوستش را به قتل رساند، پای میز محاکمه حاضر شد و توانست در جلسه رسیدگی از اولیای‌دم رضایت بگیرد.

روزنامه شرق: مردی که با همدستی برادرش، دوستش را به قتل رساند، پای میز محاکمه حاضر شد و توانست در جلسه رسیدگی از اولیای‌دم رضایت بگیرد.
این مرد دوستش را به دلیل پس‌ندادن موتور امانتی به قتل رسانده بود.
٢٦ تیرماه سال ٩٢ مأموران در حال گشت‌زنی، جسد مرد جوانی را درحالی‌که آثار جراحات روی بدنش نمایان بود کشف کردند. آنها هم‌زمان با انتقال جسد به پزشکی‌قانونی تحقیقات خود را برای پیداکردن عامل یا عاملان جنایت آغاز کردند تا اینکه پدر این مرد به اداره پلیس مراجعه کرد و گفت: پسرم، امین، از ١٠ روز پیش که خانه را ترک کرده دیگر به خانه بازنگشته است. همه‌جا را ‌دنبالش گشتم، اما نتوانستم او را پیدا کنم.
در ادامه تحقیقات، پدر امین ٢٨ساله سرنخ‌‌های جدیدی را در اختیار کارآگاهان قرار داد و گفت: روز حادثه پسرم با موتور عباس از خانه خارج شد. پس از گم‌شدن او هنگامی که سراغ عباس رفتم متوجه شدم او موتور را از پسرم پس گرفته است، اما ادعا کرد از او خبر ندارد. در ادامه تحقیقات، یکی از همسایه‌های عباس به کارآگاهان گفت: چند روز قبل شنیدم عباس با دادوفریاد امین را تهدید کرد که اگر موتورش را پس ندهد، او را خواهد کشت. به‌این‌ترتیب کارآگاهان عباس ٣٨ساله را بازداشت کردند و مورد بازجویی قرار دادند. او که ابتدا منکر قتل امین شد، در ادامه با ارائه مستندات از سوی کارآگاهان به قتل دوستش اعتراف کرد و گفت: امین موتورم را به امانت گرفته بود و قرار بود پس از چند روز آن را به من پس بدهد، اما مدتی گذشت و امین موتور را پس نداد.
با او تماس گرفتم، اما امین به حرف‌های من توجه نکرد. امین سارق بود، برای همین ترسیده بودم برای من دردسر ایجاد کند، به همین دلیل به پاتوق او در یافت‌آباد رفتم و با او درگیر شدم که در نهایت چند مشت به سینه امین زدم. او تعادلش را از دست داد و سرش به کمد داخل مغازه برخورد کرد و روی زمین افتاد. ترسیده بودم، برای همین او را سوار ماشین یکی از دوستان کردم و به منزلمان بردم که فردای آن روز متوجه شدم امین جان سپرده است.
به‌این‌ترتیب کیفرخواست علیه متهم صادر شد و پرونده برای رسیدگی در اختیار شعبه ١١ دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. در این جلسه متهم بار دیگر روز حادثه را همان‌طور که قبلا شرح داده بود تعریف کرد و از اولیای‌دم خواست او را ببخشند. اولیای‌دم نیز که ابتدا تقاضای قصاص متهم را کرده بودند، با شنیدن حرف‌های او از قصاص گذشت کردند. با پایان جلسه، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج