۵۹۵۳۳۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فیسبوک قصد دارد از واتس اپ درآمد زایی کند

گزارش های از وال استریت ژورنال منتشر شده است که نشان می دهد ، فیسبوک قصد دارد با ارائه سیاست های جدید از طریق پیام رسان واتس اپ ، برای خود درآمدزایی نماید؛ همانطور که می دانید واتس اپ از پیام رسان های می باشد که روزانه بیشتر تر از یک میلیارد نفر از آن استفاده می نمایند.

وب سایت زوم تک - رجبی: گزارش های از وال استریت ژورنال منتشر شده است که نشان می دهد ، فیسبوک قصد دارد با ارائه سیاست های جدید از طریق پیام رسان واتس اپ ، برای خود درآمدزایی نماید؛ همانطور که می دانید واتس اپ از پیام رسان های می باشد که روزانه بیشتر تر از یک میلیارد نفر از آن استفاده می نمایند.
فیسبوک قصد دارد از واتس اپ درآمد زایی کند

فیسبوک قصد دارد به واسطه پیام رسان واتساپ ، سیاست های جدیدی را برای درآمدزایی ایجاد نماید.

فعلا آنگونه که خبرها حکایت دارند این سرویس در وضعیت آزمایشی می باشد و به عنوان روشی است که با استفاده از آن ، کسب و کارها قادرند به وسیله واتس اپ با مشتریان و کاربرانشان ارتباط برقرار نمایند.

پستی در وبلاگ واتس اپ منتشر شده است که این موضوع را به صورت زیر تشریح نموده است: «هم اکنون در حال توسعه و همچنین آزمایش ابزارهای جدیدی برای واتساپ هستیم که آنان بر مبنای سرویس رایگان خواهند بود ؛ قصد داریم با استفاده از آنها ارتباط بین مشتریان و کمپانی های کوچک و کسب و کار بزرگ برقرار شود تا آنها بتوانند با مشتریان خود ارتباط داشته باشند.»

می توان از کسب و کارهای مورد نظر به فروشگاههای اینترنتی و شرکت های هوایی و بانک ها اشاره نمود.البته در ادامه این روند مدیر اجرایی واتساپ می گوید ما قصد داریم برای این سرویس در آینده ی نزدیک از کمپانی ها پول دریافت نماییم.
در ماه جولای میلادی فیسبوک در سرویس واتساپ نمایش تبلیغات را اضافه نمود تا از طریق این روش بتواند در سرویس پیام رسان برای خود درآمدزایی کند.

با توجه به مستنداتی که رویترز از واتس اپ به دستش رسیده ، گفته است این شرکت در نظر دارد به واسطه دریافت مبلغ از کمپانی ها درآمدزایی نماید.

واتس اپ برای این بهبود این سرویس ، یک طرح آزمایشی را رقم زده است که بر پایه آن در کنار نام کسب و کاری که از واتس اپ استفاده می نماید یک تیک سبزرنگ قرار می گیرد ، این تیک نشان می دهد کسب و کار از سوی واتس اپ تایید شده است.
واتس اپ در سال ۲۰۰۹ به عنوان یک استارتاپ کار خود را شروع کرد که با دریافت ۲۲ میلیارد دلار به عنوان زیرمجموعه از فیسبوک در سال۲۰۱۴ قرار گرفت.با اینکه واتس اپ در ابتدای راه خود درآمد خیلی کمی داشت ولی مبلغ دریافت شده بسیار زیاد بودو به گونه ی که در سال ۲۰۱۴ مبلغ دریافتی از فیس بوک ، زیادتر از تمام ارزش سونی بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج