۵۹۵۵۰۷
۵۰۴۲
۵۰۴۲
پ

چرا مدیران منطقه «سیلیکون ولی» روزه می گیرند؟

برخی از متخصصان منطقه «سیلیکون ولی» برنامه غذایی خاصی را دنبال می کنند که طی آن چند روز متوالی غذا نمی‌خورند! این رژیم غذایی وحشتناک باعث کاهش وزن شدید در آنان شده است.

وب سایت کلیک: برخی از متخصصان منطقه «سیلیکون ولی» برنامه غذایی خاصی را دنبال می کنند که طی آن چند روز متوالی غذا نمی‌خورند! این رژیم غذایی وحشتناک باعث کاهش وزن شدید در آنان شده است.
چرا مدیران منطقه «سیلیکون ولی» روزه می گیرند؟

به نقل از گاردین، آخرین باری که «فیلیپ لیبین» مدیر All Turtles یک غذای مفصل خورد، عصر روز پنجشنبه در یک رستوران زیبا در سانفرانسیسکو بود بعد از این روز او به مدت چهار روز فقط آب، قهوه و چای سیاه نوشید.

در واقع در طول هشت ماه لیبین به همراه مدیر عامل سابق Evernote و مدیر عامل فعلی AI Studio در دوره های متناوب دو یا هشت روزه غذا نخوردند و توانستند ۹۰ پوند وزن کم کنند.

فیلیپ لیبین درباره روزه داری مدیران سیلیکون ولی می‌گوید: «تقریبا از این کار خود راضی ام. خلق و خوی من بسیار بهتر شده، قدرت تمرکزم خوب است و انرژی خود را اصلا از دست نداده‌ام. احساس می کنم بسیار سالم هستم. این به من کمک می کند تا یک مدیر اجرایی موفق باشم».

وی افزود: «من در بیشتر روزها تنها یک فنجان قهوه تلخ در دفتر کارم در All Turtles می خوردم».

لیبین یکی از کسانی است که در منطقه «سیلیکون وی» با دوره های طولانی غذا نخوردن وزن خود را کاهش داده است.

روزه داری مدیران سیلیکون ولی تقریبا مشابه رژیم کاهش وزن سریع ۵:۲ است که کالری مصرف فرد را به مدت دو روز در هفته به شدت پایین می آورد و فرد در این دو روز عملا در شرایط ناشتایی به سر می برد، در حالی که باقی هفته می تواند برنامه غذایی معمول خود را داشته باشد. البته در رژیم ساکنان منطقه «سیلیکون ولی» دوره های نخوردن غذا بین دو تا هشت روز متغیر است.

سیلیکون ولی (Silicon Valley) نام رایج و غیر رسمی منطقه‌ای در حدود ۷۰ کیلومتری جنوب شرقی سانفرانسیسکو آمریکا است. شهرت این منطقه به دلیل قرار داشتن بسیاری از شرکت‌های مطرح انفورماتیک جهان در این منطقه‌است.

طرفداران این رژیم غذایی با ردیابی دقیق علایم حیاتی بدن شامل ترکیبات بدن از قبیل گلوکز خون و و کتون ها (ترکیبات تولید شده هنگامی که بدن، خود را در مرحله از دست دادن چربی قرار می دهد) می توانند زمان خوردن غذا را تعیین کنند. این افراد اصرار دارند که این نوع غذا خوردن یک رژیم نیست بلکه یک هک زیستی (biohacking) است.

جفری وو، مدیر عامل شرکت biohacking و nootropics کمپانی HVMN اوایل سال ۲۰۱۷، هفت روز متوالی غذا نخورد و و یک گروه به نام WeFast را تشکیل داد که در حال حاضر دارای ۱۰۰ عضو است.

شرکت کنندگان در این رژیم خاص غذایی با استفاده از یک برنامه نرم افزاری به نام Time Rescue به طور مداوم سطح گلوکز خون را با استفاده از پروب های دندانی که به داخل پوست وارد می شوند، کنترل می کنند.
این نرم افزار همچنین کتون خون را هم اندازه‌گیری می کند تا افراد بتوانند این ماده را نیز رصد و کنترل کنند. هنگامی که بدن قادر نباشد انرژی مورد نیاز خود را از قند به دست آورد، مجبور می ‌شود تا از ذخایر چربی‌ استفاده کند. با آزاد شدن چربی‌ها مواد کتونی در کبد تولید و وارد جریان خون می‌شوند.

«جفری وو» در مورد روزه داری مدیران سیلیکون ولی گفته است: «کتون ها یک سوخت فوق العاده برای مغز هستند و روزه داری منجر به افزایش کتون در بدن می شود».

وی اظهار داشت: «حتما فکر می کنید که پس از هفت روز غذا نخوردن کاملا آشفته خواهید شد، اما در حقیقت پس از حدود دو یا سه روز علامت گرسنگی از بین می رود زیرا سطح کتون خون افزایش می یابد و مغز و بدن از یک منبع سوخت جایگزین (که همان چربی های هستند) تغذیه می کنند. وو در یک هفته توانست ۱۲ پوند کم کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج