جاباما
۵۹۵۹۴۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

آخرین آمار فروش فیلم‌ها

«نگار» در ۲ روز ۱۲۵ میلیونی شد

فروش فیلم‌ها در هفته گذشته با افت مواجه شد و صاحبان سینما امیدوار هستند که با نیم بها شدن بلیت سینماها اقبال مخاطب از سینماها در هفته جاری بیشتر شود.

خبرگزاری فارس: با تصمیم شورای صنفی نمایش بلیت سینماها در هفته جاری از تاریخ ۱۹ شهریورماه به صورت نیم بهاء ارایه می شود اما سینماداران با ۲۰ روز نیم بهاء موافقت نکرده و ترجیح دادند یک هفته آزمایشی فیلم ها را به صورت نیم بهاء در سالن هایشان به نمایش بگذارند. باید دید در هفته جاری با ارایه بلیت نیم بهاء تغییری در فروش سینماها شاهد خواهیم بود

غلامرضا فرجی مدیر پخش وبازاریابی حوزه هنری درباره فروش فیلم «بیست و یک روز» گفت: فروش فیلم در تهران به مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۳۶۵ میلیون تومان رسید. با احتساب فروش فیلم در تهران و شهرستان فیلم هم اینک با فروش ۱ میلیارد و ۱۵ میلیون تومان مواجه شد.

علی سرتیپی مدیر دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «تابستان داغ»به فروش ۵۸۰ میلیون تومان رسید. فروش فیلم «سارا و آیدا» به ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان رسید.

وی ادامه داد: فروش فیلم «رگ خواب» به ۵ میلیارد ۱۹۰ میلیون تومان رسید و فروش فیلم «نهنگ عنبر سلکشن رویا« به مبلغ ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی درباره نمایش فیلم «مالاریا» گفت: برای این که فیلم امکان دیده شدن در هیات انتخاب اسکار را داشته باشد در شهریزد اکران کردیم که اکران محدود فیلم هم با اقبال مواجه شد.

حبیب اسماعیلی در باره فروش فیلم «اکسیدان» گفت: فیلم با فروش ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی درباره اکران فیلم در حمایت از کمپین یوز پلنگ گفت: این فیلم برای حمایت از کمپین یوز پلنگ اکران شد و فروش آن برای کمپین در نظر گرفته شد و هیچ ارتباطی به فروش فیلم نداشت.

احمد مختاری دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم «نگار» گفت: فیلم در تهران به فروش ۱۰۵ میلیون تومان با ۲۵ سالن سینما رسید و فروش شهرستان تنها با مشهد آغاز شده و ۲۰ میلیون تومان تنها در مشهد ظرف دو روز فروخت که تاکنون فروش فیلم به ۱۲۵ میلیون تومان رسید.

بنابراین گزارش، براساس سیستم مکانیزه فیلم «من و شارمین» به فروش ۲۰ میلیون و ۷۶۱ هزار تومان ظرف ۲ روز و «ماجان» به فروش ۵ میلیون و ۶۸۳هزارتومان، «ماه در جنگل»۴ میلیون و ۶۵۹ هزار تومان، «فصل نرگس» ۲۰۴ میلیون و ۹۱۳ هزار تومان فروش داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرت بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج