۵۹۵۹۸۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نعیمی به دنبال تجربه‌ای جذاب‌تر از «سقراط»

حمیدرضا نعیمی که قرار است به زودی نمایش جدیدی را روی صحنه ببرد، گفت: «شوایک، سرباز ساده‌دل» بسیار سنگین‌تر از «سقراط» است و امیدوارم جذاب‌تر از آن هم باشد.

خبرگزاری ایسنا: حمیدرضا نعیمی که قرار است به زودی نمایش جدیدی را روی صحنه ببرد، گفت: «شوایک، سرباز ساده‌دل» بسیار سنگین‌تر از «سقراط» است و امیدوارم جذاب‌تر از آن هم باشد.

این نویسنده و کارگردان تئاتر که اخیرا نمایش «شرق دور، شرق نزدیک» را به صحنه برده بود، در گفت‌وگویی با ایسنا درباره اثر جدید خود که اجرای آن از پنجم مهرماه در تالار وحدت آغاز می‌شود، بیان کرد: قرار بود نمایش «شرق دور، شرق نزدیک» را در سالن ایرانشهر اجرا کنم، اما بنا به مشکلاتی که پیش آمد شرایط این کار فراهم نشد و آن را در تئاتر خصوصی «شهرزاد» اجرا کردیم که در نهایت با وجود شرایط مختلف با استقبال مخاطبان مواجه شدیم. این نمایش پس از ۳۵ اجرا به کار خود پایان داد ولی برنامه‌ریزی‌هایی که در این مدت تغییر کرد باعث شد امسال دو نمایش را با فاصله کم و براساس برنامه‌ریزی‌های سالن‌های اجرا به صحنه ببرم.

نعیمی با اشاره به آماده‌سازی‌هایی که برای نمایش «شرق دور، شرق نزدیک» در ماه‌های گذشته انجام داده بود، ادامه داد: همزمان با کارهایی که برای اجرای آن نمایش انجام می‌دادم، تمرین‌های «شوایک، سرباز ساده‌دل» با تعدادی بازیگر جوان و زیر نظر مربیان فن بیان آغاز شد که بعد در ادامه بازیگران اصلی‌ هم اضافه شدند.

او درباره همکاری دوباره با فرهاد آییش در این نمایش که پیش از این نقش «سقراط» را در کار قبلی نعیمی بازی کرده بود، گفت: فرهاد آییش پس از تجربه موفق «سقراط» بازی دل‌انگیزی را در این نقش خواهد داشت که می‌تواند همه را شگفت‌زده کند و به طور کلی تصور می‌کنم، این نمایش بسیار سنگین‌تر از نمایش «سقراط» باشد و البته امیدوارم از آن هم جذاب‌تر شود.

نعیمی افزود: «شوایک، سرباز ساده‌دل» اقتباسی آزاد از رمانی به همین نام، اثر یاروسلاو هاشک است که روایتگر یک مرد سگ‌چران است که به جنگ جهانی اول دعوت می‌شود. او که قبلاً به خاطر سفاهت از سربازی معاف شده، تصمیم می‌گیرد از وقوع جنگ جلوگیری کند.

به گزارش ایسنا، فرهاد آئیش، مهران رنجبر، حامد کمیلی، کتانه افشاری، امیذرحسین رستمی و بهناز نازی از جمله بازیگران این پروژه نمایشی است که نورالدین حیدری‌ماهر مجری طرح آن هست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج