جاباما
۵۹۶۱۷۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

من، مهدى طارمى؛ ۹۰ دقیقه فرصت دارم

مهدى طارمى بار دیگر نقش پررنگ خود در جمع شاگردان برانکو را به نمایش گذاشت تا از انتقادات هفته هاى اخیر فاصله بگیرد.

ورزش سه: مهدى طارمى که فصل به فصل در حال افزایش رکورد گلزنى خود در پرسپولیس و عبور از نام اسطوره هاى این باشگاه است، در جدال برابر گسترش نیز در حضورى کوتاه مدت توانست یکى از مهره هاى تاثیرگزار سرخپوشان لقب گیرد.

مهاجم جنوبى پرسپولیس که بعد از دیدار مقابل سیاه جامگان یکى از شب هاى تلخ خود را به واسطه اتهام باندبازى و عدم پاس به گادوین منشا که همراه با اشک او در رختکن بعد از شعار روى سکوها بود، پشت سر گذاشت؛ اکنون در بهترین فرم قرار است در تاریخى ترین دیدار پرسپولیس حاضر شود.

طارمى که به دلیل حضور در دو دیدار ملى مقابل کره و سوریه با استراحت از سوى برانکو مواجه شده بود، اینبار نقش ذخیره طلایى را عهده دار شد تا لحظاتى بعد از حضورش با یک حرکت انفجارى در قلب دفاع نامطمئن گسترش، طلسم دروازه دخسوس را بشکند و پاس گل دوم خود در این فصل را ثبت کند. او لحظاتى بعد نیز خودش در نقش گلزن ظاهر شد تا همچنان مدعى اول کسب عنوان آقاى گلى باشد. عنوانى که در صورت کسب آن، مى تواند با سه بار پیاپى یکى از دست نیافتنى ترین مهاجمان ایران لقب گیرد.

این آمادگى اما در شرایط فعلى که سرخ ها خود را مهیاى حساس ترین و تاریخى ترین بازى مى کنند، مى تواند بهترین خبر براى اردوى این تیم محسوب شود؛ طارمى که در طول دو فصل اخیر نشان داده در صورت آمادگى روحى روانى به گلزن سریالى این تیم تبدیل مى شود، اکنون با بالاترین روحیه نقشه فتح دروازه الاهلى عربستان را در ذهن دارد و این مساله مى تواند نوید صعودى شیرین براى ارتش برانکو تلقى شود.

شماره ٩ سرخ ها با دو پاس گلى که در این فصل مهیا کرده البته خط بطلانى به حواشى در خصوص باندبازى و خودخواهى اش نیز کشیده و این اتفاق با توجه به اهمیت دیدار مقابل الاهلى عربستان که پرسپولیس نیاز مبرم به روحیه تیمى دارد، خواهد توانست پلان هاى مختلفى براى گلزنى پیش روى آنها قرار دهد.

مهاجم جنوبى در این بازى از هر حیث و جنبه اى انگیزه فتح دروازه حریف و صعود به مرحله بعدى رقابت ها را نیز دارد؛ بازگشت به جدول گلزنان و ادامه شانس براى تصاحب عنوان آقاى گل لیگ قهرمانان و البته مرد سال آسیا که به واسطه امتیازاتى که پیش از این نصیب خود کرده، دور از دسترس نیست. طارمى باید از این فرصت ایده آل براى ثبت نام خود در جمع اسطوره هاى باشگاه سود ببرد و از اتفاقاتى که هر از گاهى باعث کدورت بین او و هواداران شده به شکل کامل دور شود. باید منتظر ماند دید این مهاجم غیرقابل پیش بینى اینبار چه تفکرى در ذهن دارد و به چه شکل از فرصت استفاده خواهد کرد؛ همه امیدوارند که او اینبار برخلاف همیشه به دنبال فرصت بعدى نباشد و از همین ٩٠ دقیقه به بهترین شکل استفاده کند، کاش او این مساله را تا پیش از دیدار مقابل الاهلى بارها در ذهن مرور کند که "من، مهدى طارمى، فقط ٩٠ دقیقه فرصت دارم".
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قرمز

      مهدی طارمی بهترین بازیکن جهانه

    • آریایی

      شیر بچه بوشهر امیدمان اول و آخر خدا بعد شما بنده خدا دوستت داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج