۵۹۶۲۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هشدار به برانکو؛ اخطار به پرسپولیس

پنج کارت از هشت اخطاری که پرسپولیسی‌ها در این فصل دریافت کردند مربوط به بازیکنان تهاجمی تیم است. حتی کارت بیرانوند به عنوان دروازه‌بان هم مربوط به حواشی مسابقه است و برای دریافت آن، خطری از دروازه پرسپولیس را دفع نکرده است.

وبسایت نود: عادت بد بازیکنان پرسپولیس در این فصل هم ترک نشده است. بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس در فصل گذشته‌ به قدری کارت‌های بی‌مورد می‌گرفتند که بارها در بازی‌های مهم دست برانکو را خالی گذاشته بودند. برجسته‌ترین آن کامیابی‌نیایی بود که دربی را از دست داد و برانکو بابت استفاده از ماهینی در هافبک‌دفاعی بهای سنگینی داد. بازیکنان پرسپولیس ارزش حضورشان در هر مسابقه را درک نکرده‌اند که انقدر بی‌دلیل خودشان را در معرض محرومیت قرار می‌دهند.

حالا در این فصل هم این سناریو تکرار شده است. از هشت کارتی که پرسپولیسی‌ها گرفته‌اند، پنج تا آن مربوط به بازیکنان تهاجمی است. کارتی که سه بازیکن دفاعی پرسپولیس گرفتند هم خیلی باعث کمک به دفاع این تیم نشده بود.

در اولین دیدار این فصل پرسپولیس، علی علیپور از زمین مسابقه اخراج شد. علیپور کارتی که منجر به ترک زمینش شد، به دلیل رفتار غیرحرفه‌ای بود. فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی، محسن مسلمان دیگر بازیکنان تهاجمی پرسپولیس بودند که با کارت داور جریمه شدند.

در بین بازیکنانی که برای دفاع از دروازه پرسپولیس کارت گرفتند، اخطار بیرانوند کاملا غیرحرفه‌ای بود. بیرانوند در بازی مقابل تراکتورسازی به خاطر وقت‌کشی و به بهانه اعتراض به داور کارت گرفت. محرمی در بازی همین هفته مقابل گسترش‌فولاد، قصد درییل مهاجم حریف را داشت. ولی زمانی که ناکام ماند، مجبور به خطا روی بازیکن گسترش‌فولادشد. فقط شجاع خلیل‌زاده بود که برای دفع خطر از دروازه پرسپولیس، مجبور به ارتکاب خطا و دریافت کارت زرد شد. اگر پرسپولیس این عادت را ترک نکند، شاید باز هم در ادامه فصل و در بازی‌های خاص، به مشکل بربخورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج