۵۹۶۳۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

منصوریان، مرد عمل!

سرمربی استقلال همچنان روزهای سختی را سپری می‌کند و به‌نظر می‌رسد تصمیم گرفته تا زمانی که تیمش به روزهای خوب بازنگشته، به سکوت خود ادامه دهد.

شهروند: سرمربی استقلال همچنان روزهای سختی را سپری می‌کند و به‌نظر می‌رسد تصمیم گرفته تا زمانی که تیمش به روزهای خوب بازنگشته، به سکوت خود ادامه دهد.
وعده ٤٨ساعته چه شد؟
شکست مقابل پدیده و شعارهایی که از روی سکوها بعد از این بازی علیه سرمربی استقلال سر داده می‌شد، شاید یکی از تلخ‌ترین روزهای عمر علیرضا منصوریان را رقم زد. او آن روز به خبرنگاران وعده داد ٤٨ساعت بعد صحبت‌های خود را درباره آن اتفاقات مطرح کند، اما نه‌تنها این اتفاق رخ نداد، بلکه بعد از گذشت ١٩روز همچنان سرمربی آبی‌ها سکوت اختیار کرده است. منصوریان به کنفرانس خبری بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان که با پیروزی تیمش همراه بود هم نرفت تا نشان دهد قصدی برای شکستن سکوتش ندارد.
سکوت به جای هیاهو
منصوریان از زمانی که هدایت استقلال را برعهده گرفته، بارها به دلیل مصاحبه‌هایی که انجام داده و صحبت‌های عجیبی که مطرح کرده، مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته است. برخی اعتقاد داشتند سرمربی استقلال قصد دارد با این صحبت‌ها فشار را از روی تیمش بردارد. شاید آخرین اظهارنظر عجیبی که از سوی منصوریان در ذهن همه ماندگار شد، وعده او برای ساختن یک تیم خوب در‌ سال ١٤٠٢ بود! با توجه به این مسأله، سکوت سرمربی استقلال برای خیلی از هواداران و رسانه‌ها عجیب بوده است.
این داستان ادامه دارد؟

اولتیماتوم هیأت‌مدیره استقلال به منصوریان اتفاقی بود که شاید خیلی‌ها منتظر واکنش تندی از سوی سرمربی آبی‌ها در قبال آن بودند. با این‌حال، سرمربی استقلال سعی کرده در سکوت، دو دیداری که به او مهلت داده شده را سپری کند. گام نخست بازی با گل‌گهر سیرجان در جام حذفی بود که با موفقیت برای آبی‌پوشان پایتخت سپری شد. حالا یک دیدار سخت در شهر جام مقابل پارس‌جنوبی شگفتی‌ساز باقی مانده است. شاید بعد از پیروزی احتمالی در این بازی، سکوت منصوریان شکسته شود و شاید هم وعده ٤٨ساعته او حتی تا ٤٨روز هم دوام داشته باشد. به‌هرحال، این روزها همه به دنبال پاسخ سرمربی استقلال درباره مسائل مختلفی ازجمله مصدومیت‌های پرتعداد بازیکنان هستند اما منصوریان فقط با شاگردانش صحبت می‌کند. احتمال می‌رود این سیاست با توصیه افتخاری، مدیرعامل استقلال از سوی منصوریان به کار گرفته شده باشد و باید دید تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. به نظر می‌رسد همه چیز فعلا وابسته به نتیجه دیدار استقلال با پارس‌جنوبی جم در هفته ششم لیگ برتر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج