۵۹۶۳۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اوکتاویو: در آینده نزدیک به ایران می‌آیم

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می‌گوید در آینده‌ای نزدیک به ایران می‌آید تا جلسات نهایی را با فدراسیون فوتبال برگزار کند.

ایسنا: مارکو اوکتایو با تصویب هیات رییسه فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم‌های ملی امید و بزرگسالان فوتبال ساحلی انتخاب شد. این انتخاب در حالی صورت گرفت که اوکتاویو چهارمین حضور خود در فوتبال ساحلی ایران را تجربه می‌کند.

این سرمربی برزیلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این که چه زمانی به ایران می‌آید تا قرارداد نهایی را در فدراسیون فوتبال به امضاء برساند، گفت: به زودی به ایران می‌آیم. باید صبر کنیم تا در زمان مناسب به ایران بیایم و قرارداد را امضاء کنم.

او در پاسخ به این که قراردادش چند ساله است؟ گفت: بعد از این که به ایران بیایم، درباره یک سری از جزییات باقی مانده صحبت خواهم کرد. وقتی همه چیز نهایی شد، می‌توان درباره جزییات قرارداد صحبت کرد. فعلا صبر می‌کنم تا قرارداد نهایی شود. خیلی دوست دارم زودتر به ایران بیایم و دوستان و بازیکنانم را ببینم.

اوکتاویو در سال‌های ۲۰۰۷، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ نیز هدایت ایران را بر عهده داشت و از او به عنوان معمار فوتبال ساحلی ایران یاد می‌شود. البته بعد از جدایی او از تیم ملی، محمد ناظم الشریعه، توانست با این تیم مقام سوم جام جهانی ۲۰۱۶ را به دست آورد اما به‌دلیل اختلاف نظر با فدراسیون فوتبال قراردادش تمدید نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج