۵۹۶۵۷۷
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

بیانیه تند باشگاه ذوب‌آهن در اعتراض به داوری

باشگاه ذوب آهن اصفهان در ارتباط با مباحث داوری دیدار تیم های ذوب آهن و فجر سپاسی و نیز اشتباهات متعدد داوری به ضرر ذوب آهن بیانیه ای را صادر کرد.

ورزش سه: باشگاه ذوب آهن اصفهان در ارتباط با مباحث داوری دیدار تیم های ذوب آهن و فجر سپاسی و نیز اشتباهات متعدد داوری به ضرر ذوب آهن بیانیه ای را صادر کرد. در بیانیه باشگاه ذوب آهن آمده است:

«همانطور که مشخص است بار دیگر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مسابقه خود با چالش بزرگ داوری روبرو شد و این بار نوبت داور دیدار این تیم با فجرسپاسی بود که از دو پنالتی محرز ذوب آهن عبور و یک پنالتی به تیم فجرسپاسی هدیه بدهد.

سه اشتباه بسیار موثر در داوری دیدار تیمهای ذوب آهن و فجرسپاسی که باعث شد علیرغم شایستگی و ایجاد موقعیتهای بسیار زیاد گل توسط ذوب آهن این تیم از حضور در مرحله بعدی رقابتهای جام حذفی محروم شده و با این جام در ابتدای فصل وداع کند.

آنچه مشخص است اشتباهات مهلک داوری و ضعف عملکرد داور این مسابقه نقشی بسیار پررنگ در خلق شکست برای ذوب آهن به همراه داشت. نقطه سیاه ماجرا آنجاست که داوری که همواره با تحکم و فریاد بر سر بازیکنان سعی می کرد بازی را مدیریت کند به شکل بسیار عجیبی از دو پنالتی که درست در مقابل دیدگانش رخ داد عبور کرد و اجازه نداد ذوب آهن به حقش برسد.

این داوری ضعیف و اجحافی که در حق ذوب آهن صورت گرفت را باید اضافه کرد به اشتباهات مکرر داوری در این فصل به خصوص در دیدارهای مقابل سپاهان، پیکان و سیاه جامگان که به وضوح و به اذعان همه کارشناسان ذوب آهن در این دیدارها از حیث داوری به شدت متضرر شده است.

در واقع تیم ذوب آهن در چهار دیدار از شش دیدار رسمی این فصل خود با اشتباه مهلک داوری از رسیدن به حق خود محروم شده است که این موضوع به هیچ وجه پذیرفتنی نیست. متاسفانه باید این نکته را عنوان کرد که در فصل گذشته نیز ذوب آهن با اذعان کارشناسی های برنامه تلویزیونی نود در صدر بیشترین ضرر از اشتباهات داوری بود.

باشگاه ذوب آهن اصفهان ضمن انتقاد شدید به خاطر همه نتایجی که با اشتباهات و بی تدبیریهای داوری به ذوب آهن تحمیل شد، رسیدگی و پاسخ به این رفتار را از مدیران ارشد فدارسیون فوتبال مطالبه می نماید.

امید آنکه فدراسیونی که همواره به لقب اصفهانی در پایتخت مورد ملامت قرار گرفته است و بیشترین فشار تصمیمات و مشکلات بروکراسی و داوری را به تیمهای اصفهانی و به خصوص ذوب آهن وارد ساخته است پاسخی برای این همه ظلم نابخشودنی داشته باشد!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طوفان سرخ

      چرا اونموقع که 2بازی لیگ و حذفی جلوی پرسپولیس به لطف داوری و اشتباهات مهلکشون بازیهارو بردید بیانیه ندادید؟ اشتباهات نابخشودنی؟؟!! واقعا جالبه...

    • محمد

      به نظر من داور به جای بازیکن ذوب اهن اشتباهی بازیکن فجر رو اخراج کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا داور باید بازیکن ذوب آهن اخراج میکردچون با استوک به صورت بازیکن فجر ضربه زد تازه اخراجش که نکرد هیچ بازیکن فجر را اخراج کرد جای تعجب داره تازه باشگاه ذوب آهن شاکی شده داوری به ضررش سوت زده

      • بدون نام

        واقعا پنالتیها رو ندید،آقایون بظاهر فوتبالی!!!مگه میشه ۳ اشتباه تو یک بازی؟؟؟یکم منطقی فکر کنین

    • علیژاده

      داور باید بازیکن ذوب آهن را اخراج میکرد اما از ترس آقایان اصفهانی بازیکن فجر را اخراج کرد .قابل توجه مدیریت ذوب آهن


      داور به ضرر فجر بود .باید بازیکن ذوب آخراج میشد اما بلعکس شد قابل توجه مدیریت ذوب آهن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج