۵۹۶۵۹۸
۵۰۶۰
۵۰۶۰
پ

ساخت گلدان‌های چینی بی نظیر با کارت بازی

ژانگ کوهوآ، مرد چینی ۶۵ ساله مهارت بسیار منحصربفردی دارد. او می‌تواند بااستفاده از تا کردن هزاران کارت بازی پلاستیکی گلدان‌های چینی واقعی بسیار زیبایی بسازد.

برترین ها: ژانگ کوهوآ، مرد چینی ۶۵ ساله مهارت بسیار منحصربفردی دارد. او می‌تواند بااستفاده از تا کردن هزاران کارت بازی پلاستیکی گلدان‌های چینی واقعی بسیار زیبایی بسازد. احتمالا افراد زیادی را دیده اید که با چیدن کارت‌های بازی روی هم ساختارهای چشمگیری خلق می‌کنند، اما ژانگ این هنر را به سطح فراتری ارتقا داده است.

این مرد بازنشسته چینی خودش چندین روش تاکردن کارت‌های پلاستیکی را یاد گرفته و آن‌ها را طوری روی هم به شکل گلدان می‌چیند که حتی طرح‌های دکوراتیو سنتی نیز روی گلدان‌ها به چشم می‌خورد. آثار او از دور چنان بی عیب و نقص هستند که می‌توانید قسم بخورید از جنس چینی هستند. ژانگ بیشتر عمر خود را صرف بازسازی بناهای باستانی کرده است و این فرصت را داشته که آثار باستانی از دست رفته را تحسین کند. شیء مورد علاقه او گلدان است، ترکیب چینی سفید و آبی و طرح‌های پیچیده‌ای که همیشه او را جذب می‌کرده است.

ایده این شکل هنری غیرمعمول چند سال پیش به ذهن او رسید، زمانی که کودکی را در خیابان دید که با این کارت‌ها بازی می‌کند و آن‌ها را به شکل مثلث‌های کوچک تا می‌کند. اولین چیزی که برای استفاده از این اشیای هندسی به ذهنش رسید ساخت گلدان بود بنابراین به خانه برگشت و تمرین را شروع کرد. همان طور که می‌توانید تصور کنید پیدا کردن راهی برای تا کردن و چیدن کارت‌ها به شکل گلدان یک کار چالش برانگیز بود، اما پس از یک ماه آزمون و خطا ممکن شد و اولین گلدانش را ساخت. پس از اینکه فرآیند ساخت روشن شد او روی زیبایی تمرکز کرد و تلاش کرد الگوهای پیچیده‌ای که در گلدان‌های واقعی چینی دیده بود شبیه سازی کند. او دو سبک متمایز، یکی هندسی شامل اشکال مربع، مثلث و الماس و دیگری هنری شامل المان‌های چینی سنتی مثل اژد‌ها و ققنوس ایجاد کرد. ارتفاع برخی گلدان‌های او به ۱۰۶ سانتیمتر می‌رسد که شامل ۵۰۰۰ کارت بازی می‌شود و تکمیل آن‌ها یک هفته طول می‌کشد.
ساخت گلدان‌های چینی بی نظیر با کارت بازی
ساخت گلدان‌های چینی بی نظیر با کارت بازی
ساخت گلدان‌های چینی بی نظیر با کارت بازی
ساخت گلدان‌های چینی بی نظیر با کارت بازی
ساخت گلدان‌های چینی بی نظیر با کارت بازی
ساخت گلدان‌های چینی بی نظیر با کارت بازی
ساخت گلدان‌های چینی بی نظیر با کارت بازی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج