جاباما
۵۹۶۶۲۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

جشنواره تورنتو با نمایش فیلم شیا لابوف افتتاح شد

فیلم سوئدی«بورگ/ مک‌انرو» با بازی شیا لابوف در نقش جان مک‌انرو اسطوره تنیس امریکا، چهل و دومین جشنواره فیلم تورنتو را افتتاح کرد.

آی سینما: فیلم سوئدی«بورگ/ مک‌انرو» با بازی شیا لابوف در نقش جان مک‌انرو اسطوره تنیس امریکا، چهل و دومین جشنواره فیلم تورنتو را افتتاح کرد.
جشنواره تورنتو با نمایش فیلم شیا لابوف افتتاح شد

این درام ورزشی انگلیسی‌زبان به کارگردانی ینوس متز پدرسن فیلمساز دانمارکی، روایتگر ماجرای معروف‌ترین رویارویی مسابقات تنیس ویمبلدون میان بیورن بورگ ستاره تنیس سوئد و مک‌انرو در سال ۱۹۸۰ است. این فیلم پنج‌شنبه شب هفتم سپتامبر در بخش گالای جشنواره تورنتو در سالن «روی تامسن هال»، برای اولین‌بار اکران جهانی شد.

کامرون بیلی منتقد فیلم و دبیر هنری جشنواره فیلم تورنتو همزمان با دعوت از بازیگران این فیلم به روی صحنه، با اشاره به «مک‌انرو» گفت «لابوف برای بازی در این نقش آفریده شده است». در نشست خبری فیلم هم خود لابوف به شباهت‌های ذاتی‌اش با اسطوره تنیس امریکا اشاره کرد. این بازیگر ۳۱ ساله تاکنون چندین‌بار به دلیل قانون‌شکنی و مصرف بیش از حد مشروبات الکلی در ملاءعام از سوی پلیس دستگیر شده است.

در جریان نشست خبری، لابوف در پاسخ به سوالی خبرنگاری که پرسیده بود آیا شهرت او مانند مک‌انرو بیش از آن‌که مرهون حرفه‌اش باشد، به دلیل حاشیه‌هایش نیست گفت: «قطعا من از این بابت هم با او احساس هم‌ذات‌پنداری می‌کنم. او هم جوان بود. همه چیز واقعا سریع و جنجالی پیش می‌رفت، بنابراین فکر نکنم فرصتی برای جست‌وجو و گشتن داشت. فقط می‌خواست برنده بشود.» لابوف تجربه بازی در این نقش را «متحول‌کننده» توصیف کرد.

ینوس متز کارگردان فیلم هم از بورگ و مک‌انرو به عنوان دو روی یک سکه یاد کرد که عطش کمال‌گرایی و رقابت‌جویی بی‌امان وجه مشترک هر دو آنها بود. فیلمساز دانمارکی جدیدترین ساخته خود را تریلری روان‌شناسانه توصیف کرد: «این فیلم بیش از نمایش رقابت تنیس حرف دارد. درباره دو انسان است که پا از مرزشان فراتر می‌گذارند.» اغلب منتقدان بعد از تماشای فیلم از بازی لابوف تمجید کرده و او را بهترین گزینه برای اجرای این نقش دانسته‌اند.

چهل و دومین جشنواره فیلم تورنتو تا ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج