جاباما
۵۹۶۶۶۷
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

«لیلا» داریوش مهرجویی بعد از ۲۰ سال دوباره اکران می‌شود

گروه هنر و تجربه اعلام کرد که «لیلا» فیلم تحسین‌شده داریوش مهرجویی را در بیستمین سالگرد اکران آن دوباره در سینماها به نمایش درمی‌آورد. آغاز نمایش دوباره این فیلم از ۲۱ شهریور خواهد بود.

آی سینما: گروه هنر و تجربه اعلام کرد که «لیلا» فیلم تحسین‌شده داریوش مهرجویی را در بیستمین سالگرد اکران آن دوباره در سینماها به نمایش درمی‌آورد. آغاز نمایش دوباره این فیلم از ۲۱ شهریور خواهد بود.
«لیلا» داریوش مهرجویی بعد از 20 سال دوباره اکران می‌شود

گروه هنروتجربه که پیش از این هم فیلم‌های ماندگار و کلاسیک سینمای ایران مانند «گاو»، «ساز دهنی»، «باشو، غریبه کوچک»، «اون شب که بارون اومد»، «گاوخونی»، «شهرزیبا»، «رقص در غبار»، «چهارشنبه سوری»، «دختر لر» و «دیده‌بان» را اکران کرده بود، همزمان با روز ملی سینما فیلم «لیلا» به کارگردانی داریوش مهرجویی را به نمایش می‌گذارد.

«لیلا» در سال ۱۳۷۵ ساخته شد و در جشنواره فیلم فجر پانزدهم به نمایش درآمد. لیلا حاتمی برای این فیلم دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن نقش اول را دریافت کرد و مرحوم جمیله شیخی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن را به دست آورد. نکته جالب آن است که در آن دوره از جشنواره فجر جوایز اصلی به دو فیلم «بچه‌های آسمان» مجید مجیدی و «سرزمین خورشید» احمدرضا درویش رسید و سهم لیلا فقط یک دیپلم افتخار و یک سیمرغ بلورین برای بازیگران زنش بود.

اما «لیلا» طی دو دهه گذشته یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های سینمای ایران نزد منتقدان بوده و از جمله در نظرسنجی سال ۷۶ ماهنامه فیلم به عنوان بهترین فیلم سال شناخته شد. این فیلم همچنین باعث شد لیلا حاتمی به شکل جدی وارد سینما شود. او تا قبل از همکاری با مهرجویی فقط در فیلم‌های پدرش علی حاتمی فقید نقش‌های کوتاهی بازی کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج