۵۹۶۶۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گلایه کمالوند از مشکلات مالی نفت آبادان

سرمربی تیم نفت آبادان اعلام کرد با ادامه روند کنونی باشگاه از نظر مالی کیفیت فنی تیم هم افت می‌کند.

ورزش سه: فراز کمالوند درباره شرایط تیم نفت آبادان بعد از پیروزی مقابل سپاهان در یک شانزدهم نهایی جام حذفی عنوان کرد: وضعیت فنی تیم خوب است؛ اما شرایط مالی باشگاه تعریفی ندارد. بازیکنان تیم ما از سال گذشته ۳۰ درصد قراردادشان را طلب دارند و امسال هم هنوز قسط اول را به طور کامل دریافت نکردند. وضعیت ما از نظر پشتیبانی تیم خوب نیست.

وی ادامه داد: تیمی مثل نفت آبادان با سرمایه عظیم نفتی نباید دغدغه مالی داشته باشد؛ ولی ما مشکلات زیادی داریم. حتی باشگاه بابت برد مقابل پدیده در لیگ و سپاهان در حذفی نتوانست پاداشی به بازیکنان بدهد و این شرایط مرا نگران کرده است. متاسفانه بین کیفیت فنی و حمایت بیرونی نفت آبادان همخوانی وجود ندارد.

سرمربی نفت آبادان همچنین گفت: متاسفانه عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه هم فشار زیادی را تحمل می‌کند و خسته شده است. با توجه به مصوبه مجلس مبنی بر اینکه تیم‌های دولتی نمی‌توانند از سرمایه وزارت‌خانه‌ها استفاده کنند، دچار مشکل شده‌ایم و وضعیت پشتیبانی نفت خوب نیست. قطعا ادامه این روند روی کیفیت تیم نفت هم تاثیر می‌گذارد. من شهادت می‌دهم که آقای عیسی‌زاده همه توانش را گذاشته؛ اما او تنها است و تا زمانی که مسئولان بالاتر پشت تیم نیایند و راهکار درستی پیدا نشود، همین آش است و همین کاسه.

کمالوند در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان کرد: تیم ما امسال شرایط خوبی دارد و هواداران از ما راضی هستند. این هواداران خوشبختانه ما را تنها نمی‌گذارند و پشت تیم هستند.از طرفی فضای همدلی و حمایت هواداران وجود دارد و روند کیفی و فنی تیم هم خوب بوده است؛ اما روند کنونی مالی باشگاه روی روند تیم تاثیر نمی‌گذارد. من به عنوان سرمربی به تعهدی که داده بودم و گفتم تیم قدرتمندی درست می‌کنیم، عمل کردم و باید از لحاظ مالی نیز مشکلات حل شود و مسئولان به قول معروف به داد نفت برسند.

وی در پایان افزود: برای من سوال است که بقیه تیم‌های دولتی مثل سپاهان، ذوب‌آهن و پارس جنوبی از کجا پول می‌آورند و هزینه می‌کنند؟ ما هم باید مثل آنها بتوانیم درآمدزایی کنیم و مشکلات حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج