جاباما
۵۹۶۷۲۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

پاشازاده: بله، از کارلوس کی‌روش الگو گرفتم!

جام حذفی از قدیم و ندیم جام شگفتی‌ها لقب گرفته است. رقابتی که در آن تیم‌های دسته پایین‌تر برابر تیم‌های لیگ برتری صف‌آرایی می‌کنند تا خودی نشان دهند.

خبر ورزشی: جام حذفی از قدیم و ندیم جام شگفتی‌ها لقب گرفته است. رقابتی که در آن تیم‌های دسته پایین‌تر برابر تیم‌های لیگ برتری صف‌آرایی می‌کنند تا خودی نشان دهند. یکی از این شگفتی‌ها جمعه‌شب گذشته در جم رقم خورد. دیدار دو تیم پارس‌جنوبی جم و نساجی مازندران در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی بدون گل رسید که در نهایت تیم مهدی پاشازاده به پیروزی رسید تا به روند خوب خود ادامه بدهد. یک روز پس از این ماراتن نفسگیر و تماشایی جام حذفی با پاشازاده، سرمربی نساجی مازندران، همکلام شدیم.

* این روزها به نظر می‌رسد روزگار به کام شما باشد. آن از شهرآورد مازندران که خونه به خونه را شکست دادید و این هم جام حذفی که در خانه پارس‌جنوبی به برتری رسیدید. توضیحی می‌دهید؟

در کنفرانس مطبوعاتی هم گفتم به شاگردانم افتخار می‌کنم. این برد متعلق به آنهاست که با تمرکز بالا و تمام وجود بازی می‌کنند. اینکه پس از برد مقابل خونه به خونه بابل مغرور نشده و فوتبال خود را ارائه دادند.

* نسبت به بازی با خونه به خونه بابل هم ۶ تغییر داشتید. با این حال بازیکنان جانشین عملکرد خوبی به جای گذاشتند.

ببینید خود بچه‌های نساجی مازندران هم خوب می‌دانند در تیم من هیچ‌کس نباید از فیکس بودن خود مطمئن باشد. هرکس در تمرینات خوب باشد و انتظارات را برآورده ‌کند به زمین می‌رود و در این زمینه با کسی هم تعارف ندارم. ما دو، سه بازیکن مصدوم داشتیم و به یکسری هم استراحت دادیم که به موقع از آنها استفاده کنیم. با این حال بازیکنان جانشین فوق‌العاده ظاهر شدند.

* در نشست خبری پس از بازی هم برخی خبرنگاران بوشهری سؤالاتی در مورد فوتبال دفاعی شما داشتند و...

نساجی دفاعی بازی نمی‌کند بلکه ساختن ساختار دفاعی هنر می‌خواهد. ما در ۴ بازی لیگ دسته اول هم فقط یک گل دریافت کردیم و این فقط به دروازه‌بان و خط دفاع برنمی‌گردد. نساجی مازندران از آن جلو برای دفاع کردن و ندادن موقعیت خطرناک به حریف برنامه دارد و خوشبختانه اغلب بچه‌ها هم به این درک تاکتیکی رسیده‌اند. مطمئن باشید نساجی مازندران از این هم بهتر خواهد شد.

* شنیدیم بازی‌های تیم ملی و تاکتیک‌های کارلوس کی‌روش را با دقت دنبال می‌کنید؟

بله، چرا که نه؟ از کارلوس کی‌روش الگو می‌گیرم. شما می‌بینید تیم ملی کم به حریفان موقعیت گل می‌دهد و ساختار دفاعی فوق‌العاده‌ای دارد.

* به این می‌گویند فوتبال اقتصادی و نتیجه‌گرا... درست می‌گوییم؟

بستگی به بازی دارد. ممکن است در یک مسابقه نساجی مازندران تاکتیک دیگری داشته باشد و شما باید ببینید در خانه یا بیرون خانه و مقابل چه تیمی بازی می‌کنید. فوتبال اقتصادی یا نتیجه‌گرا... را هم قبول ندارم. به هر حال همه تیم‌ها وارد زمین می‌شوند که نتیجه بگیرند.

* با این برد به مرحله یک‌هشتم جام حذفی رسیدید. تا کجا می‌خواهید پیش بروید؟

تا هر جایی که امکان داشته باشد. این بازی شخصیت بچه‌های نساجی مازندران را نشان داد. پارس‌جنوبی هم تیم خوبی است که اگر نبود در جدول لیگ برتر در جایگاه دوم قرار نمی‌گرفت اما با این حال بازیکنان ما توانستند فوق‌العاده با دیسیپلین و تاکتیکی بازی کنند. به همه شاگردانم تبریک می‌گویم.

* بی‌تعارف این نساجی می‌تواند لیگ برتری شود؟

فوتبال با پوست و خون مردم قائمشهر عجین شده است. شما نمی‌دانید چقدر عاشق نساجی مازندران هستند و هدف همه ما هم رسیدن به لیگ برتر است. این یک آرزوی محال نیست به شرط آنکه همه متحد و همدل باشیم. من امروز را نمی‌بینم بلکه فردا را می‌بینم.

* می‌شود واضح‌تر بگویید؟

وقتی برنده شوی همه چیز OK است. همه خوب هستند و شاد اما باید در روزهای سخت کنار هم باشیم. اعضای تیم فرقی هم نمی‌کند از رأس تا ذیل و همه هواداران نساجی مازندران باید متحد و همدل باشیم. فوتبال برد دارد، باخت هم دارد. مهم این است که همدلی از بین نرود. این روزها شرایط خوبی به وجود آمده و همه مردم قائمشهر خوشحال هستند. از این بابت واقعاً خوشحالم و خستگی از تن من، همکارانم و همه اعضای تیم نساجی بیرون آمده است. امیدوارم یک فصل خوب برای قائمشهر و استان مازندران رقم بخورد که آخرش منجر به صعود به لیگ برتر شود.

* در پایان حرف خاصی ندارید؟

تشکر ویژه‌ای از مردم خوب قائمشهر دارم که پس از برد جام حذفی ما و بچه‌های نساجی مازندران را تبریک‌باران کردند. دست همگی درد نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مونتلا

      شما کیسه کشها همتون از کیروش الگو برادری میکنی اخه یکی نیست به شما بگه شما ششتاخور کجا کیروش کجا خخخخخ

    • فرشید

      جان مادرت حداقل یک نیم فصل مربیگری ثابت کن و بعد شومن بازی دربیار

    • ناشناس

      داش میتی خوب تاتار و نابود کردی دمت گرم ...لنگی ها همگی خوراک خودتن

    • بدون نام

      لنگی عقده ای بی شناسنامه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج