جاباما
۵۹۶۷۹۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لاتزیو، میلان را به چهار میخ کشید

لاتزیو موفق شد با ارائه نمایشی برتر با نتیجه ۱-۴ میلان را مغلوب کند.

ورزش سه: لاتزیو موفق شد با ارائه نمایشی برتر با نتیجه ۱-۴ میلان را مغلوب کند.
بازی با برتری لاتزیو آغاز شد و این تیم بعد از چند حمله می توانست در دقیقه ۱۸ به گل برسد اما باستوس بهترین فرصت را در دهانه دروازه از دست داد.
در ادامه تلاش لاتزیو بالاخره نتیجه داد و این تیم در دقیقه ۳۸ بالاخره این تیم به گل رسید. فرانک کسیه در محوطه جریمه آلبرتو را متوقف کرد تا ایموبیله گل اول بیانکوچلستی را به ثمر برساند.
لاتزیو، میلان را به چهار میخ کشید

اما حملات لاتزیو ادامه یافت و این تیم لحظاتی بعد گل دوم را نیز به ثمر رساند. روی ارسال لولیچ، ایموبیله از گوشه محوطه موفق شد با یک ضربه والی دیدنی دروازه دوناروما را باز کرده و تیمش را با ۲ گل پیش اندازد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.
با شروع ۴۵ دقیقه دوم، حملات لاتزیو ادامه یافت و این تیم در دقیقه ۴۷ به گل سوم رسید. روی حرکت تیمی زیبای بازیکنان لاتزیو و ارسال پارولو از چپ، ایموبیله درون محوطه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای دیدنی موفق شد گل سوم لاتزیو را به ثمر برساند.
اما تنها ۲ دقیقه بعد لاتزیو گل چهارم را نیز وارد دروازه دوناروما کرد. روی ضدحمله بازیکنان لاتزیو، ایموبیله با پاس خود آلبرتو را با دروازه میلان تک به تک کرد تا او زننده گل چهارم عقاب ها باشد.

لاتزیو، میلان را به چهار میخ کشید

دقایقی بعد میلان می توانست توسط سوسو به گل برسد اما ضربه او با عکس العمل استراکوشا همراه بود.
اما در دقیقه 57 میلان به گل اول رسید. ضربه ایستگاهی هاکان چالهان اوغلو در میانه راه به مونتولیوو رسید و او با ضربه ای دقیق اختلاف را کم کرد.
لحظاتی بعد ارسال چالهان اوغلو مستقیم در حال گل شدن بود اما سنگربان لاتزیو مانع شد. در ادامه ایموبیله بهترین فرصت را برای زدن گل پنجم داشت اما ضربه او در موقعیت تک به تک با اختلاف کمی به بیرون رفت.
در ادامه دو تیم تلاش زیادی برای گلزنی داشتند که هیچ کدام به نتیجه نرسید و میلان در نهایت شکست دشواری را در پایتخت ایتالیا متحمل شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج