۵۹۶۸۹۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

شیخ قاسم:

عربستان به شکست در سوریه اعتراف کرد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان موافقت وزیر خارجه سعودی با ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه را اقرار عربستان به شکست توصیف کرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان موافقت وزیر خارجه سعودی با ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه را اقرار عربستان به شکست توصیف کرد.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در گفت‌وگو با شبکه المنار تاکید کرد، پیروزی‌های محور مقاومت به صورت مداوم و پیوسته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: موافقت عادل الجبیر، وزیر خارجه سعودی با ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه اقرار عربستان به شکست است. با آزادسازی حلب، طرح تجزیه سوریه منتفی شد و با آزادسازی دیر الزور پیروزی بر داعش رقم خورد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: حضور نیروهای حزب‌الله در دیر الزور و در هر جای دیگری از خاک سوریه مخفیانه نیست، بلکه آشکار است. نشانه‌های زمینه‌سازی برای حل سیاسی بحران سوریه در حال آشکار شدن است اما نمی‌توانیم بگوییم این روند به صورت رسمی آغاز شده است.

به گزارش العالم، شیخ نعیم قاسم تأکید کرد: هماهنگی بین ارتش لبنان و نیروهای مقاومت در نبرد جرود عرسال در سطح قابل قبولی بود و همین موضوع باعث محقق شدن پیروزی در این نبرد شد. فرمانده ارتش لبنان به سیدحسن نصرالله خبر داد که قصد داریم نبرد جرود عرسال را آغاز کنیم و سیدحسن نصر الله نیز پاسخ داد که ما نیز با شما هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: حاکمان عربستان شرایط دشواری را تجربه می‌کنند و گزینه‌های آنها با شکست مواجه شده است. عربستان باید در محاسبات و منافع خود بازبینی کند؛ به طوری که با آرمان فلسطین همخوانی داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود خدا بر غیور مردان دلاور.به امید نابودی نیروهای تکفیری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج