۵۹۶۹۱۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دیرالزور؛ آخرین عملیات بزرگ در سوریه است

معاون وزیر خارجه سوریه اعلام کرد، پیروزی نظامی در دیر الزور دستاوردی استراتژیک است و هیچ چیز مانع از رسیدن ارتش سوریه به آنچه می‌خواهد، نمی‌شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر خارجه سوریه اعلام کرد، پیروزی نظامی در دیر الزور دستاوردی استراتژیک است و هیچ چیز مانع از رسیدن ارتش سوریه به آنچه می‌خواهد، نمی‌شود.

فیصل مقداد، معاون وزیر خارجه سوریه در گفت‌وگو با شبکه المیادین، اظهار داشت:‌ جنگ دیر الزور ما را به پیروزی نهایی نزدیک کرد.

مقداد تاکید کرد، داعش با کمک آمریکا به دیر الزور سلطه یافت. در واقع بعد از حمله آمریکا به کوه الثرده در دیر الزور که آمریکا با این حمله نیروهای ارتش سوریه را هدف قرار داد داعش وارد دیر الزور شد و در پی آن فرودگاه نظامی را محاصره کرد.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من جنگ دیر الزور آخرین عملیات بزرگ ارتش سوریه است و هر آنچه باقی می‌ماند، جزئیات است.

مقداد در ادامه از محور مقاومت، حزب‌الله لبنان، ایران، نیروهای سوریه و تمام کسانی که دولت سوریه را در نابودی تروریسم کمک کردند، تشکر کرد و گفت: ما در این راستا به برادران‌مان در حزب‌الله لبنان می‌بالیم و افتخار می‌کنیم. هم‌پیمانان ما در روسیه و ایران نیز به لحاظ هماهنگی با رهبری سوریه شایسته تقدیر مانند حزب‌الله هستند. همکاری کنونی بین گروه‌های هم‌پیمان از تهران، بغداد، مقاومت، دمشق و روسیه منجر به این پیروزی شد.

معاون وزیر خارجه سوریه افزود:‌ عربستان میلیاردها دلار برای ائتلاف تروریسم علیه سوریه خرج کرد و اتهام علیه قطر مبنی بر حمایت از تروریسم از سوی عربستان درست است اما عربستان در راس حامیان تروریسم قرار دارد.

مقداد تاکید کرد، سوریه پیروز خواهد شد و تمام "احمق‌ها" که برای براندازی نظام سوریه تلاش کردند، خواهند رفت.

وی درباره حضور آمریکا در سوریه گفت: حضور هیچ نیروی خارجی در خاک سوریه قابل قبول نیست. آمریکا دشمن سوریه است و اگر کسی می‌خواهد با تروریسم بجنگد باید علیه آن با ارتش سوریه هماهنگ شود.

مقداد افزود: نیروهای آمریکایی زیرساخت‌های کشور را نابود کردند. کارهایشان در خدمت به تروریسم بود. آمریکا باید برود و الا به عنوان نیروی متخاصم با او برخورد می‌شود.

این مقام سوری تصریح کرد: آمریکایی‌ها باید خودشان از سوریه بیرون بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج