۵۹۷۱۱۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

زرینچه: هیات‌مدیره از سرمربی استقلال حمایت کند

پیشکسوت تیم استقلال گفت:این شرایطی که این روزها برای استقلال به وجود آمده را خود منصوریان هم دوست ندارد چه برسد به بازیکنان و هواداران و پیشکسوتان.

خبرگزاری فارس: جواد زرینچه درخصوص شرایط این روزهای تیم استقلال اظهار داشت: به نظر من بهترین چیزی که استقلال در حال حاضر نیاز دارد صبر است،‌ هواداران نگران نباشند، خیلی شرایط بدتر از این را در استقلال دیدیم که با صبر درست شده است ولی اگر بخواهیم احساسی تصمیم بگیریم شرایط تیم بحرانی‌تر خواهد شد. در حال حاضر باشگاه از این تیم حمایت کرده است و از این لحاظ فکر نمی‌کنم دو بازی فرصت خوبی باشد تا مربی خودش را نشان دهد. من با این فرصتی که برای سرمربی در نظر گرفتند موافق نیستم و به نظرم باید به منصوریان فرصت بیشتری بدهند تا بتواند افکار خودش را در استقلال پیاده کند تا موفق شود.

وی در ادامه افزود: به نظر من تا آنجا که می‌شود مدیریت از تیم حمایت کند تا بتوانند دوباره برگردند اگر خدای نکرده در ادامه با توجه به فرصت‌هایی که داده شده شرایط خوب پیش نرفت باید آن موقع جلسات دیگری برگزار کنند و با مشورت، تصمیمات خوبی بگیرند تا شرایط استقلال بهتر شود. الان به نظر من صبر کردن و آرامش داشتن بهترین راه است و هیچ کار دیگری فایده ندارد.

زرینچه در ادامه درمورد اینکه چرا باشگاه استقلال تهران از تجربیات پیشکسوتان در شرایط بحرانی استفاده نمی‌کند گفت: متاسفانه این موضوع خیلی جای سوال دارد، من نه! ولی خیلی از قدیمی‌های استقلال در حال حاضر هستند که می‌توانند به این تیم کمک کنند. می‌توانند از این افراد در کمیته فنی، کمیته‌ای که مستقل باشد و بتواند به کادر فنی کمک کند استفاده کرد ولی متاسفانه اینجا وقتی صحبت‌هایی در این مورد زده شود فکر می‌کنند ما دنبال خواسته‌هایی هستیم و می‌خواهیم جای سرمربی را بگیریم. اصلا در اینجا کارهای گروهی جواب نمی‌دهد. ولی در هر صورت ما که در این تیم سمتی نداریم اما من یک استقلالی هستم و دوست داریم به این تیم کمک کنیم دلمان برای این تیم می‌سوزد،‌ علی منصوریان هم بازی من بوده، رفیق قدیمی من هست و دوست داریم که این تیم نتیجه خوبی کسب کند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر این شرایطی که در تیم استقلال وجود دارد را هیچکس دوست ندارد، حتی خود منصوریان. هوادار و بازیکنان جای خود. امیدوارم با صبوری و کار و تلاش زیاد بتوانیم این دوره سخت را بگذرانیم و روز به روز بهتر شویم.

زرینچه درخصوص آخرین وضعیت خود در فوتبال ایران و اینکه در حال حاضر مشغول چه کاری است افزود: من با تیم‌های لیگ یکی به عنوان سرمربی کار کردم. با تیم‌هایی که شرایط خوبی ندارند به عنوان سرمربی فعالیت کردم ولی متاسفانه نتیجه‌ای حاصل نمی‌شد چون با این تیم‌ها کار کردن فایده‌ای ندارد و خیلی سخت است که با تیمی که شرایط مالی و امکانات کمی دارد بتوان کار کرد. من هم دوست دارم که در فوتبال ایران به عنوان مربی فعالیت کنم اما نه به هر قیمتی . هستند کسانی که ۱۰ سال در فوتبال مربیگری می‌کنند اما حتی یک قهرمانی هم نیاوردند. شاید همان تیم را هم به دسته اول بردند؛ ولی متاسفانه جا برای ما وجود ندارد فقط یکسری افراد می‌توانند به عنوان سرمربی و مربی فعالیت کنند. دوست دارم که به امثال من هم فرصت داده شود. می‌خواهم به عنوان سرمربی در لیگ حضور داشته باشم و از لحاظ فنی خودم را ارزیابی کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریبا

      من از آشناهای آقا جوادم . خیلی از مصاحبه های منتسب به ایشون خیالیه . آقا جواد دیروز بعد از مسابقه پیشکسوتان و اصحاب رسانه در مورد استقلال صحبت نکردن و گفتن نمیخوان چیزی در مورد استقلال بگن . انقدر مصاحبه خیالی ننویسید . روح خودشم خبر نداره از این چیزا که چاپ می کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج