۵۹۷۱۷۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مشخصات نسخه‌ی LTE اپل واچ ٣ فاش شد!

به تازگی نسخه فرمور گلدن مستر سیستم عامل iOS ۱۱ اطلاعات جدیدی از محصولات آینده اپل از جمله نسخه LTE اپل واچ ٣ را فاش کرده است.

وب سایت کلیک: به تازگی نسخه فرمور گلدن مستر سیستم عامل iOS ۱۱ اطلاعات جدیدی از محصولات آینده اپل از جمله نسخه LTE اپل واچ ٣ را فاش کرده است.
مشخصات نسخه‌ی LTE اپل واچ ٣ فاش شد!

روز جمعه اطلاعات جزیی از نسخه‌ فرمور گلدن مستر (Golden Master) سیستم عامل iOS ۱۱ فاش شده بود که اطلاعاتی را در مورد محصولات آینده شرکت اپل بازگو می کرد. یکی از همین محصولات اپل واچ سری ٣ (Apple Watch Series ۳) است. طبق اطلاعات افشا شده سری سوم اپل واچ شرکت اپل از شبکه LTE پشتیبانی می کند. جزییات دیگری از این ساعت هوشمند فاش شده که در زیر به آن اشاره می کنیم.

با توجه به تصویری که از نسخه گلدن مستر iOS ۱۱ به وبسایت ۹to۵mac رسیده است، شاهد جفت‌سازی گوشی آیفون با اپل‌ واچ جدید هستیم که به نظر می‌رسد این نسخه از اپل واچ از طراحی نسبتا جدیدی بهره می‌برد.

تاکنون بر روی نمایشگر دیجیتالی ساعت های هوشمند اپل، نوار نشان‌دهنده سیگنال‌های مخابراتی وجود نداشت. اما اگر به این تصویر بیشتر دقت کنیم، متوجه می شویم نقاطی دقیقا در قسمت جلو و مرکزی عقربه‌های ساعت هوشمند اپل وجود دارد که به نظر می‌رسد همان آنتن و سیگنال های مخابراتی باشند.

شایعات زیادی پیرامون LTE بودن نسل بعدی ساعت های هوشمند اپل (اپل واچ سری ٣) وجود داشت؛ گویا این شایعات رنگ واقعیت به خود می گیرند و به نظر می رسد اپل واچ سری سه از شبکه LTE پشتیبانی می کند.

مشخصات نسخه‌ی LTE اپل واچ ٣ فاش شد!

بر اساس گزارشات منتشر شده طی ماه های گذشته، شرکت اپل قصد دارد تا پایان سال جاری از نسخه‌ سیم‌کارت‌خور اپل‌واچ رونمایی کند. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، کاربران می‌توانند بدون نیاز به جفت‌ شدن با آیفون، موسیقی‌های جدید و دیگر اطلاعات خود را از طریق اپلیکیشن‌های مخصوص اپل واچ دانلود کنند.

پیش از این گفته شده بود که نسخه‌ جدید ساعت هوشمند شرکت اپل از همان فرم‌فکتور اصلی نسل دوم اپل‌واچ بهره می برد. با توجه به تصویر جدید و منتشر شده به نظر می‌رسد طراحی ظاهری اپل واچ ٣ کمی بهتر شده است؛ به‌عنوان مثال می‌توان به پیچ تنظیمات دیجیتال این ساعت اشاره کرد که به رنگ قرمز تغییر پیدا کرده است.

انتظار می‌رود تا چند روز آینده، شرکت اپل علاوه بر معرفی نسل جدید ساعت های هوشمند خود که قابلیت اتصال به شبکه‌ LTE را دارند، از سه آیفون جدید شامل آیفون ۸ با نمایشگر OLED و نسل جدید Apple TV با پشتیبانی از رزولوشن ۴K در اپل پارک رونمایی کند.

گفتنی است؛ کنفرانس رسمی شرکت اپل روز ١٢ سپتامبر (سه شنبه ٢١ شهریور ساعت ٢١:٣٠ به وقت ایران) در سالن تئاتر استیو جابز واقع در اپل پارک برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج