۵۹۷۶۵۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مورینیو: امسال شانسی برای قهرمانی در اروپا نداریم

سرمربی منچستریونایتد بر این باور است که تیم‌های بهتری نسبت به یونایتد برای قهرمانی در لیگ قهرمانان هستند.

ایسنا: به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد و بازل امشب (سه‌شنبه) یکی از دیدارهای هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد.

ژوزه مورینیو پیش از این دیدار در نشست خبری خود گفت: تیم‌های زیادی در لیگ قهرمانان هستند که شبیه تیم‌های لیگ اروپا هستند. برای مثال فاینورد و اندرلخت سال گذشته در لیگ اروپا بودند ولی بعد از قهرمانی در لیگ کشورشان، امسال در لیگ قهرمانان بازی می‌کنند. ما باید تلاش کنیم که از گروه خودمان صعود کنیم و به مرحله حذفی برسیم و در آنجا از رقابت با بهترین تیم‌های اروپا لذت ببریم. از نظر من تیم‌های رئال‌مادرید، بارسلونا، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان هستند و من فکر نمی‌کنم امسال شانسی برای قهرمانی داشته باشیم.

مروان فلاینی در دیدار برابر استوک سیتی به دلیل مصدومیت غایب بود و به احتمال بسیار زیاد در بازی برابر بازل نیز حضور نخواهد داشت. در همین رابطه سرمربی یونایتد اضافه کرد: فلاینی بازیکن بسیار مهمی برای من است. خیلی مهم‌تر از آنچه تصور کنید. وقتی او را در تیم و روی نیمکت ندارم شرایط ما خیلی بد خواهد بود و این یک ناکامی است که او را برای دومین بازی پیاپی در اختیار نداشته باشیم. او در بازی تیم ملی کشورش برابر یونان مصدوم شد. بازیکنان وقتی به تیم‌های ملی خود می‌روند و به آن تیم‌ها وابسته هستند.

در دیدار یونایتد و بازل فیل جونز و اریک بایی هر دو محروم هستند و به همین خاطر ویکتور لیندلوف بعد از مدت‌ها در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت و در کنار اسمالینگ به بازی گرفته خواهد شد.

سرمربی منچستریونایتد همچنین تایید کرد که در بازی امشب دو تیم یونایتد وبازل داوید دخئا درون دروازه تیمش قرار خواهد گرفت. این دروازه‌بان اسپانیایی در این فصل عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشته است و در چهار دیداری که برای تیمش به میدان رفته توانسته در سه دیدار کلین شیت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج