۵۹۷۸۰۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هشدار به کاربران اندروید در مورد حمله‌ی بدافزار

کارشناسان امنیتی می‌گویند در صورتی که کاربران گوشی‌های اندرویدی از نسخه‌های قدیمی این سیستم عامل استفاده می‌کنند در معرض حمله بدافزاری هستند و باید هر چه سریعتر به نسخه Oreo اندروید مهاجرت کنند.

فارس: کارشناسان امنیتی می‌گویند در صورتی که کاربران گوشی‌های اندرویدی از نسخه‌های قدیمی این سیستم عامل استفاده می‌کنند در معرض حمله بدافزاری هستند و باید هر چه سریعتر به نسخه Oreo اندروید مهاجرت کنند.

هشدار به کاربران اندروید در مورد حمله‌ی بدافزار

به نقل از بلاستینگ نیوز، محققان امنیتی می‌گویند تنها تازه ترین نسخه از سیستم عامل اندروید در برابر حملات هکری تازه شناسایی شده ایمن است و گوشی های قدیمی تر از همین طریق با مشکل سرقت اطلاعات شخصی خود مواجه خواهند شد.

مشکل یادشده ناشی از یک آسیب پذیری در نسخه های مختلف اندروید است که به هکرها امکان می‌دهد بدون نیاز به کسب اجازه قابلیت های امنیتی اندروید را دور بزنند و اطلاعات شخصی ذخیره شده بر روی اندروید را سرقت کنند.

از جمله اطلاعات قابل سرقت به این شیوه می‌توان به آدرس محل سکونت، جزییات حساب های بانکی، تصاویر، ویدئوها و دیگر داده‌های ذخیره شده اشاره کرد.

گوگل برای حل این مشکل بسته ای به روزرسان را برای نسخه Oreo اندروید عرضه کرده، اما دیگر نسخه ها در برابر حمله یادشده آسیب پذیر هستند. کاربران برای کاهش خطرات ناشی از این آسیب پذیری باید به بخش تنظیمات یا Settings رفته و گزینه Apps را انتخاب کنند و در قسمت مربوط به هر برنامه Draw on Top را انتخاب کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج