جاباما
۵۹۷۸۹۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طنز؛ بازی با دسته خراب

در چند روز آينده، لیگ بازی‌های رایانه‌ای در حالی برگزار خواهد شد که شاهد حضور پرشمار شرکت‌کننده‌های آقا و خانم هستیم. از آنجا که متوجه شدیم شرایط مناسب برای حضور بانوان در رشته فیفا وجود ندارد، ضروری دیدیم برای فراهم شدن شرایط امن و مناسب، قواعدی را در قالب یک آیین‌نامه تدوین کنیم.

محمدامین فرشادمهر در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

در چند روز آينده، لیگ بازی‌های رایانه‌ای در حالی برگزار خواهد شد که شاهد حضور پرشمار شرکت‌کننده‌های آقا و خانم هستیم. از آنجا که متوجه شدیم شرایط مناسب برای حضور بانوان در رشته فیفا وجود ندارد، ضروری دیدیم برای فراهم شدن شرایط امن و مناسب، قواعدی را در قالب یک آیین‌نامه تدوین کنیم. این قواعد را به‌صورت موردی برای چند بازی معروف ملاحظه می‌فرمایید:

- فوتبال ۹۹: - عدم استفاده از دکمه شوک- هیچ‌یک از دو گِیمر (بازیکن/ شرکت کننده) حق ندارد بگوید دسته بازي‌اش خراب است. - عدم استفاده همزمان از کارلوس و رونالدو در نوک حمله منتخب جهان (به‌دلیل خرد شدن اعصاب بازیکن مقابل و احتمال استفاده از الفاظ نامناسب) - اورتگا یا به اردوی تیم دعوت نشود، یا در ترکیب اصلی نباشد، یا اگر بود گل نزند، اگر بود و گل هم زد، گزارشگر باید یا سریع اسمش را بخواند یا با نام دیگری صدایش کند.

- ورزشگاه انتخابی از لحاظ ساختاری و فیزیکی مناسب حضور تماشاگران خانم باشد. همچنین با شروع بازی صدای تلویزیون کامل بسته شود که صدای تماشاگران به گوش گیمرها نرسد. - در صورتی که یکی از گیمرها مرد و یکی از گیمرها زن بود، گذاشتن وقت اضافه و پنالتی و هروقت و قرار دیگری که باعث شايبه کش‌دادن بشود، ممنوع است. بازیکنان تیم گیمر آقا در صورت تمارض باید مستقیما از زمین اخراج شوند.

- جی‌تی‌اِی (GTA): - تصویر اول بازی باید با صحنه آهسته‌های والیبال ایران و برزیل پر‌شود. - شخصیت بازی به هیچ‌عنوان نباید در اماکن خلوت توقف کند یا با سرعت پایین رانندگی نماید. - پرسه زدن شخصیت بازی بدون ماموریت خاص در خیابان ممنوع است. اگر ماموریت نداشت باید با آژانسی چیزی کار کند چون بیکاری دلیل اصلی بسیاری از مشکلات است. - شخصیت بازی باید در شهرهای بسیار سرد و برفی و به دور از هرگونه ساحل، ساکن و مستقر باشد.

- بازی‌های مورتال کمبت و کراش (از جمله کراش پیاده و کراش موتوری و هرنوع کراش و تیک دیگری) ممنوع است. البته در مورد مورتال کمبت، انجام بازی بدون نگاه کردن به نمایشگر و فقط با شنیدن صدای دیش دیش ضربات بلامانع است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج