جاباما
۵۹۸۱۵۱
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

پاسخ محکم هواداران ایرانی به توهین سعودی ها

هواداران پرسپولیس در صعود قرمزپوشان به نیمه نهایی آسیا حضور فوق العاده ای داشتند.

ورزش سه: پرسپولیسی ها در شرایطی دیدار مقابل الاهلی عربستان را آغاز کردند که از حمایت بیش از ۳ هزار ایرانی در ضلع جنوبی ورزشگاه بن زاید الجزیره برخوردار بودند.

این 3 هزار تماشاگر از یک ساعت قبل از بازی در قسمت مدنظر اسکان پیدا کردند و شور و حال دقیقه پایانی قرمزپوشان را به جلو راندند.

پرسپولیس که خیلی زود در این بازی توسط علی علیپور به گل رسید، بعد از اخراج کمال کامیابی نیا در دقیقه ۱۲ جوی نگران کننده را متوجه هواداران خود کرد. با این حال بعد از لحظه ای افت هواداران پرسپولیس به خود آمدند و به بازیکنان تیمشان روحیه دادند.

پرسپولیس که در نیمه اول در سمت دروازه‌ی هواداران خودی بازی می کرد، موفق به بسته نگه داشتن دروازه شد؛ اما در نیمه دوم و دروازه روبرو این الاهلی بود که خیلی زود به گل رسید.
پاسخ محکم هواداران ایرانی به توهین سعودی ها

نکته جالب اینکه هواداران الاهلی که تعداد زیادی هم نداشتند، در نیمه اول کاملا تحت تاثیر هواداران پرسپولیس بودند اما در نیمه دوم با یک بلندگو توانستند اندکی جو ورزشگاه را تغییر بدهند. با وجود برتری الاهلی در ابتدای نیمه دوم و در شرایطی که پرسپولیس با یک یار کمتر به بازی ادامه می داد، بازهم هواداران پرسپولیس بودند که با انرژی فوق العاده و تمام نشدنی خود تیم را پیش راندند و در نهایت با 2 گل منشا و طارمی جشن بزرگی در ورزشگاه بن زاید به راه انداختند.

نکته عجیب این بود که هواداران الاهلی بعد از ۱۰ نفره شدن تیمشان و جلو افتادن پرسپولیس دست از تشویق تیم خود کشیدند. آنها با بلندگو شروع به توهین به هواداران ایرانی کردند.

این اولین بار بود که با بلندگو به هواداران تیم رقیب توهین می شد. آن هوادار که با بلندگو بقیه تماشاگران را رهبری می کرد، از کلمات ناشایستی درباره ایرانی ها استفاده می کرد.

با این حال هواداری محترمانه پرسپولیسی های حاضر در ورزشگاه که در میان آنها تعداد کثیری از بانوان هم حضور دارند، پاسخ دندان شکنی به هواداران الاهلی بود.
پاسخ محکم هواداران ایرانی به توهین سعودی ها

عکس ها: امیرحسین خیرخواه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی ترکاشوند

      این برد خیلی چسبید چون ماهمیشه با تیمهای ع بستان کری داریم

    • بدون نام

      سعودیای پست

    • بدون نام

      با این خبرا فقط میخایین ذهنیت مردمو به سمت چیزی ک میخاین ببرین و اونم چیزی جز دشمنی کردن با عربستانیاست متاسفم برای خبر گزاریای محدود و جناحی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بر آل سعود
        مرگ بر وطن فروش خاین
        برو عربستان اگه از اینجا بدت میاد

    • احمدسلطانی

      خداخیرتون بده که باصعودقاطعانه ای که تیم ملی به جام جهانی داشت وبانتیجه قاطع پرسپولیس وصعودبه جمع ۴تیم برتر اون ۶تای خفت بارآبروریزی منصوریان وتاحدودی جبران کردین واقعامسئولین ومدیران استقلال وورزش کشوربه دورازنتایج خوب پرسپولیس تعقیرات وتوی سبک بازی پرسپولیس نمیبینن ؟چرایکی مثل پرسپولیس مربی بادانشی مثل برانکوداشته باشه واستقلال یک مربی حراف وچاخان مثل منصوریان داشته باشه که اینجورآبروی استقلال وفوتبال ایران وببره آخه چه فرقی بین این دوتاتیم وجودداره ماچه گناهی کردیم که طرفداراستقلال شدیم که این همه موردتمسخرقراربگیربم بااین همه ستاره بااین خرج میلیاردی این بازیه که استقلال میکنه تاکی منصوریان میخواد باحرفاش ودروغهاشووعده سرخرمنش بااین فوتبال مسخره اش واداواصول هاوشکلک بازیهاش ماروموردتمسخرهمه قراربده بابایک مربی درست وکاربلدوبادانش مثل برانکوبیارین
      من به عنوان یک ایرانی ازسبک بازی واعتمادبه نفس وشخصیت ووقار خودبرانکو وتیمش حال کردم این که چیزی نیست قهرمانی حقشونه نوش جونشون ابروداری کردن ازفوتبال ایران دفاع کردن تبریک میگم بهشون وکل ملت ایران

    • کاپیتان

      دمت گرم احمد جان .ما طرفداران پرسپولیس هم از نتایج استقلال توی آسیا ناراحت شدیم.حالا ممکنه در ظاهر یه سری کامنتهایی هم دیده باشیم ...اما توی میدون بین الملل حرف از فوتبال ایرانه نه استقلال و پرسپولیس...منصوریان متاسفانه با خریدهای آنچنانی فقط میخواست تسکین بده هوادارارو و برنامه ای برای استفاده از بازیکنان نامدار کنار هم نداره.به امید سربلندی ایران

    • بدون نام

      دم پرسپولیس گرم

    • خان یونس

      سلام احمدجان اخه این منصوریان چه گلی سراین فوتبال زده که تومربیگری نزده به قران مش قربون اقای بقال بیشترازاین مغروردست وپاچلفتی میدونه

    • erfan

      دمشون گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج