جاباما
۵۹۸۱۶۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اجرای تئاتر در میان شراره های آتش

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار حریق در تالار آفتاب اهواز و شروع عملیات خارج سازی دود از این تالار خبر داد.

خبرگزاری مهر: مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه امشب با تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اهواز خبر رخداد آتش سوزی در تالار آفتاب اطلاع رسانی شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی آتش نشانی بلادرنگ از ایستگاه های همجوار تیم های اطفای حریق و امداد و نجات را به محل اعزام و آتش نشانان سه دقیقه بعد در محل حادثه حاضربودند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: با توجه به اینکه در زمان آتش سوزی در سالن نمایش، گروه تئاتر درحال اجرای برنامه بودند، فرمانده عملیاتی یک تیم را به منظور جستجو و اجرای عملیات نجات و تیم دیگری را برای اجرای عملیات اطفای حریق وارد صحنه کرد.

حق شناس ابراز امیدواری کرد: به لطف خدا و با عکس العمل به موقع و منطقی عوامل مجموعه تالار آفتاب بلادرنگ تماشاچیان، گروه نمایش و دست اندرکاران برنامه محل را ترک و به محیط ایمن و دور از حادثه منتقل شدند.

وی ادامه داد: با سرعت عمل آتش نشانان حریق در کانون رخداد کنترل و مهار شده و از سرایت آن به سالن تالار و سایر نقاط مجموعه جلوگیری به عمل آمد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه به لطف خدا این حادثه هیچ گونه تلفات جانی و مجروحی در برنداشت، گفت: عملیات اطفای حریق به پایان رسیده و آتش نشانان با به کارگیری تعدادی از فن های بسیار قوی در حال تخلیه دود هستند.

حق شناس در ارتباط با علت حادثه بیان کرد: علت حادثه پس از تخلیه دود و ایمن سازی محل توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی کارشناسی و اطلاع رسانی می شود.
وی در پایان عنوان کرد: در این عملیات هفت دستگاه انواع خودروی اطفای حریق و امداد و نجات شرکت داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج