جاباما
۵۹۸۲۰۶
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

سوگند و سولماز،دومین قربانیان اختلاف پدر و مادر

هنوز مأموران پلیس در حال تحقیق درباره انگیزه قتل از سوی مردی بودند که پنج عضو خانواده‌اش را کشت که خبر رسید مردی دو دخترش را کشت و خودکشی کرد.

روزنامه شرق: هنوز مأموران پلیس در حال تحقیق درباره انگیزه قتل از سوی مردی بودند که پنج عضو خانواده‌اش را کشت که خبر رسید مردی دو دخترش را کشت و خودکشی کرد.
سه‌شنبه‌شب زنی هراسان در تماس با پلیس از مرگ هولناک دو برادرزاده‌اش در یکی از خیابان‌های تهرانپارس خبر داد. بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع مأموران کلانتری ١٢٦ به محل اعزام و با جسد غرق خون دو دختر جوان در وسط سالن پذیرایی خانه روبه‌رو شدند.
با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل تهران، او به همراه اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد دو دختر جوان به‌علت اصابت چاقو به نقاط مختلف بدن از جمله سینه و پهلو جان خود را از دست داده و بیش از دو ساعت از زمان مرگ آنها می‌گذرد. در ادامه با تحقیق از عمه مقتولان، این زن گفت: ساعتی قبل برادر ٤٨ساله‌ام به نام شهرام با من تماس گرفت و مدعی شد دو دختر ١٩ و ٢٢ساله‌اش سوگند و سولماز را به قتل رسانده و خودش هم با خوردن قرص برنج خودکشی کرده است.
چون می‌دانستم او با همسرش اختلاف دارد و مادر خانواده ٥٠ روز است که خانه را ترک کرده، بلافاصله خودم را به خانه برادرم رسانده و با کمک همسایه‌ها وارد خانه شدیم. این زن ادامه داد: وقتی به خانه رسیدیم برادرم نیمه‌جان بود که او را به بیمارستان منتقل کردیم و من با جسد غرق خون دو برادرزاده‌ام روبه‌رو شدم. درحالی‌که تحقیقات در محل جنایت ادامه داشت، مسئولان بیمارستان در تماسی اعلام کردند شهرام جان خود را از دست داده است.
با مرگ پدر خانواده پرونده این جنایت هولناک وارد مرحله جدیدی شده و با دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی هر سه جسد برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شدند. مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران اعلام کرد تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در‌این‌باره آغاز شده است. همچنین گفته می‌شود از شهرام دست‌نوشته‌ای پیدا شده که علت قتل‌عام خانواده‌ و خودکشی خودش را مشکلات مالی و اختلاف با همسرش عنوان کرده‌ است.
این در حالی است که هفته گذشته نیز مرد جوانی در پی اختلاف با همسرش و مشکلات مالی، همسر و فرزند و پدر و مادرش را به قتل رساند. او نیز ابتدا پدر و مادرش را به بهانه اینکه قصد دارد ملکی را به نام آنها کند از شهرستان به تهران کشانده‌ بود و بعد در دفتر کارش ابتدا پدر و بعد مادرش را به قتل رساند. خواهرزن مقتول که موضوع را به پلیس گزارش داد گفته‌بود: شوهرخواهرم با خواهرم اختلاف داشت و من این موضوع را می‌دانستم؛ روز حادثه قرار بود با خواهرم به‌دنبال مادرم برویم و مادرم را از فرودگاه امام به خانه برگردانیم وقتی که با خواهرم تماس گرفتم جواب تلفنش را نداد، بعد با خواهرزاده و شوهرخواهرم تماس گرفتم آنها هم جواب ندادند به خانه خواهرم رفتم و با کمک قفل‌ساز توانستم در را باز کنم و با جسد خواهرزاده و خواهرم روبه‌رو شدم.
وقتی مأموران گفته‌های این زن را مورد بررسی قرار دادند جسد شوهرخواهر او را نیز پیدا کرده و در بررسی محل شرکت این مرد اجساد پدر و مادر او هم کشف شد. به گفته نزدیکان این مقتولان مشکلات مالی و بدهکاری دلیل اصلی این قتل‌ها بوده ‌است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عسل

      خدا لعنت کنه این مسئولین بی کفایت رو که باعث بی پولی و گرفتاری مردم شدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگر چه می شود مقداری پول چاپ شود پول چاپ و نشر کنند و بین این مردم توزیع و تقسیم شود، تاکید اینطوری خود و بچه هاشون را بطور فجیع نکشند، آخه برای یک نظام مقتدر و اسلامی آیا توان این کار ساده راه ندارد؟؟،،والا اگه من باشم نمی گذارم که یک ایرانی بی پول و فقیر باشد مثل ارامنه و آسوری ها هنگام ازدواج عروس و داماد را برایشان خانه ماشین وسایل زندگی، حتی بعضی اوقات کار هم می دهند، این است که در بین آنها فقیر وجود ندارد و تقریباً همه دارا هستند،

    • زنده باد محمود

      همش تقصیر روحانیه، ۱۴۰۰...محمود...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنده باد محمود. 1400!من میتونم چکار برات بکنم اگه موردی که درست توان هست بفرما، ولی از اینکه این همه ثانیه ودقیقه وساعت وروز وسال به عکس عقربه ساعت برگشتی از عهده این حقیر خارج استفاده فقط میتونم بگم من هم متأسفم و بیشتر از شما غکر کردم و بجایی نرسیده ام چون هر جایب که زور باشد راه از همان طرف میگذرد باز هم متأسفم که قادر به مدد نیستم بی پول و بیکار و گرسنه و بدبخت، بقیه را خودت تفسیر بفرما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج