جاباما
۵۹۸۵۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آقازمانی: هیچکس در نفت پاسخگوی ما نیست

هافبک تیم نفت که از سوی علی کریمی از تیم کنار گذاشته شده گفت:« هیچکس در باشگاه نفت پاسخگوی ما نیست و نمی دانیم در این شرایط باید چکار کنیم.»

ورزش سه: علی کریمی بعد از حضور مجدد در نفت تهران ۸ بازیکن را از این تیم کنار گذاشت که یکی از این بازیکنان سامان آقازمانی بود. سامان آقازمانی و چند بازیکن دیگر که توسط حمید درخشان به نفت آمده بودند بعد از تغییر مالکیت باشگاه و حضور مجدد علی کریمی با سرنوشت عجیب و نامعلومی مواجه شده اند.

سامان آقازمانی یکی از این بازیکنان است که با توجه به اتفاقاتی که رخ داده باید حداقل یک نیم فصل را بیرون از گود فوتبال بنشیند. آقازمانی در این رابطه گفت:« نمی دانم ماجرا چیست. من هیچ صحبتی با آقای کریمی نداشتم. مثل بقیه بازیکنان در اولین روز به تمرین رفتم اما شب با من تماس گرفتند و گفتند آقای کریمی من را نمی خواهد و باید برای تسویه حساب به باشگاه بروم.»

هافبک نفت در مورد ابتدای فصل و در زمان حضور درخشان گفت:« متاسفانه الان سه چهار روز است که از این جریان می گذرد و قرار است باشگاه به ما نامه اعلام بی نیازی داده و تسویه حساب کند اما متاسفانه به قولشان تا این لحظه عمل نکرده اند.»

هافبک سابق پرسپولیس که سابقه بازی در کنار علی کریمی را در پرسپولیس دارد در ادامه درباره دلایل کنار گذاشته شدنش از تیم گفت:« من بعید می دانم که به خاطر مسائل فنی از تیم کنار گذاشته شده باشم. من دو سال کنار خود آقای کریمی فوتبال بازی کردم اما با این حال مربیگری سلیقه ای است و من به سلیقه ایشان احترام می گذارم.»

آقازمانی در ادامه گفت:« تنها توقع من این است که شان ما را حفظ کنند. خود آقای کریمی فوتبال بازی کردند و باید شرایط ما را درک کنند. متاسفانه الان بلاتکلیف هستیم و بدترین اتفاق این است که به ما به عنوان بازیکن بی احترامی می شود. به دلیل پایان یافتن فصل نقل و انتقالات باید حداقل نیم فصل بیرون بنشینیم و از سوی دیگر با ما هنوز تسویه نکرده اند.»

او افزود:« وقتی می گویند ما را نمی خواهند باید لااقل تسویه حساب کنند. قراربود باشگاه نامه ای به ما بدهد که در آن مشخص شود آقای کریمی به ما نیازی ندارد اما همانطور که گفتم کسی در باشگاه پاسخگوی ما نیست. من از آقای جهانیان می خواهم که هر چه سریعتر تکلیف ما را روشن و به قولی که برای تسویه حساب دادند، عمل کنند. آقای مهاجری نامی که هنوز نمی دانم چه مسئولیتی در باشگاه دارد هر روز یک حرفی به ما می زند و در نهایت کارمان انجام نمی شود.»

آقازمانی در پایان گفت:« امروز باردیگر به باشگاه رفتم اما هیچ فایده ای نداشت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج