جاباما
۵۹۸۶۰۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

انگلیسی‌ ها از «برگزیت» پشیمان خواهند بود

رئیس کمیسیون اروپا در سخنرانی سالانه خود با انتقاد از برگزیت گفت: انگلیسی ها برای همیشه از این تصمیم پیشیمان خواهند بود.

خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون اروپا در سخنرانی سالانه خود با انتقاد از برگزیت گفت: انگلیسی ها برای همیشه از این تصمیم پیشیمان خواهند بود.

«ژان کلود یونکر» امروز چهارشنبه در سخنرانی سالانه خود گفت: برگزیت یک تصمیم ناراحت کننده بود. آن‌ها(بریتانیایی‌ها) همیشه از این تصمیم پشیمان خواهند بود. به تصمیم مردم بریتانیا احترام می‌گذاریم. روند برگزیت باید به پیش برود.خروج بریتانیا، آینده اتحادیه اروپا نیست.

یونکر گفت: شهروندان اتحادیه اروپا باید درباره آینده خود تصمیم بگیرند، تصمیم‌های اروپا از بالا به پایین دیکته نمی‌شود.

وی در مورد خطر بازگشت تروریست ها از سوریه به اروپا نیز گفت: پیشنهاد می‌کنم یک سرویس واحد به‌ویژه برای تبادل اطلاعات درباره افراطیونی که به اروپا باز می‌گردند، تشکیل شود.

یونکر در ادامه به تنش های ایجاد شده میان اتحادیه اروپا و ترکیه اشاره کرد و گفت: به مقام های ترکیه می‌گویم که خبرنگاران ما را آزاد کنید و از توهین به نهادهای ما پایان دهید. به مقام های ترکیه می‌گویم که دیگر ما را نازی و فاشیست خطاب نکنند.

رئیس کمیسیون اروپا در ادامه گفت: پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا با توجه به شرایط آزادی، دموکراسی و حاکمیت قانون در این کشور ممکن نیست.

وی در مورد سیاست های آتی اتحادیه نیز گفت: من سناریویی را برای آینده اروپا که اسم آن را سناریوی ششم می گذارم برای شما معرفی می کنم. من زندگی ام را برای اروپا گذاشته ام. سناریوی ششم من برای اروپا بر آزادی، برابری و حاکمیت قانون استوار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج