۵۹۸۶۰۷
۵۰۳۷
۵۰۳۷
پ

برگزاری جشن ۶۵ سالگی فرهاد آئیش در موزه امام علی (ع)

ویژه‌برنامه «تولد ماه» با جشن ۶۵ سالگی فرهاد آئیش با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

خبرگزاری صبا: ویژه‌برنامه «تولد ماه» با جشن ۶۵ سالگی فرهاد آئیش با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.
بیست و هفتمین «تولد ماه» به مناسبت زادروز فرهاد آئیش بازیگر و کارگردان باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون شنبه ۲۵ شهریور ماه ساعت ۱۷:۳۰ با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.
آئیش سال ۱۳۳۱ در منطقه شمیران به دنیا آمد. دبستان و دبیرستان را در تهران گذراند و چند سال بعد به انگلستان و سپس به آمریکا سفر کرد و به آموختن فیلم‌سازی و عکاسی پرداخت. پس از مدتی به تئاتر علاقه‌مند شد و بیش از ۳۰ نمایشنامه به زبان‌های فارسی و انگلیسی بازی و کارگردانی کرد و بالاخره در سال ۱۳۷۶ به ایران بازگشت.
فیلم‌های سینمایی مکس، زندگی با چشمان بسته، پوپک و مش ماشالله و چک، نمایش‌های شب روی سنگفرش خیس، کرگدن و سقراط و سریال‌های قطار ابدی، شمس‌العماره، کلاه پهلوی، پرده‌نشین و دیوار به دیوار بخشی از کارنامه هنری فرهاد آئیش است.
علاقه‌مندان برای حضور در بیست و هفتمین تولد ماه می‌توانند به موزه هنرهای دینی امام علی (ع) واقع در خیابان ولی‌عصر (عج)، خیابان اسفندیار مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج