۵۹۸۶۱۷
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

۲۱۰ سالن در اختیار فیلم‌های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی!

«نگار» بیشتر از فیلم‌های مدیری و میری مخاطب دارد

فیلم «نگار» با توجه به تعداد سالن‌هایش فروش خوبی به دست آورده است.

آی سینما: فیلم «نگار» با توجه به تعداد سالن‌هایش فروش خوبی به دست آورده است.
«نگار» بیشتر از فیلم‌های مدیری و میری مخاطب دارد

جدول فروش هفتگی سایت سینما تیکت نشان می‌دهد روند نزولی فیلم «ساعت پنج عصر» در جلب تماشاگر ادامه دارد و این فیلم چهارمین فیلم پر فروش هفته گذشته بوده است. نکته دیگر آن که دو فیلم «ساعت پنج عصر» و «سارا و آیدا» به ترتیب ۱۰۵ و ۱۰۴ سالن سینمایی را در اختیار دارند اما از سه فیلم نخست جدول فروش که سالن‌های کمتری دارند، درآمد کمتری کسب کرده‌اند. از سوی دیگر فیلم «نگار» رامبد جوان که از بسیاری از فیلم‌های روی پرده، سالن‌های کمتری را در اختیار دارد، پس از «اکسیدان» رتبه دومین فیلم پرفروش سینمای ایران در هفته گذشته را به خود اختصاص داده است.

با آغاز اکران فیلم «ساعت پنج عصر» مهران مدیری که از همان ابتدا درصدد رکورد زنی‌های محتلفی با اولین ساخته سینمایی‌اش بود با انتشار ویدیوهای مختلف و حضور خود در سینماهای تهران و شهرستان‌ها بسیاری از طرفداران خود را به تماشای «ساعت پنج عصر» ترغیب می‌کرد. اما با گذشت دو هفته از اکران فیلم مدیری، «ساعت پنج عصر» با ریزش مخاطب و افت فروش مواجه شد و در هفته گذشته با سقوط ادامه دار خود در گیشه پس از «اکسیدان» به دومین فیلم جدول فروش هفتگی تبدیل شد.

در حالی که از یکشنبه هفته جاری سینماهای کشور فروش بلیت‌های نیم بها را آغاز کردند، این طرح تاثیر چندانی بر فروش «ساعت پنج عصر» نگذاشت، بلکه این فیلم با افت فروش شدیدی مواجه شد و به چهارمین فیلم پرفروش هفته گذشته تبدیل شد.

از سوی دیگر فیلم «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری که در دو هفته آغازین اکران خود، به فروش قابل قبولی رسید در جدول فروش هفتگی این هفته، رتبه پنجم را به خود اختصاص داد. فیلم «سارا و آیدا» که همایون اسعدیان رییس شورای صنفی نمایش و رییس هیات مدیره خانه سینما، از عوامل سازنده آن به حساب می‌آید با در اختیار داشتن ۱۰۴ سالن، در هفته گذشته تنها ۲۹۱ میلیون تومان فروش کرده است.

این درحالی است که فیلم سینمایی «نگار» ساخته رامبد جوان تنها با در اختیار داشتن ۶۱ سالن سینمایی، ۴۱۷ میلیون تومان در طول هفت روز گذشته فروش کرده است و عنوان دومین فیلم پرفروش هفته گذشته را به خود اختصاص داده است و اگر فیلم رامبد جوان سالن‌های بیشتر را نسبت به سایر فیلم‌های سینمایی در اختیار داشت، دور از ذهن نبود که اختلاف ۸۲ میلیون تومانی خود با «اکسیدان» که از ۷۷ سالن سینمایی بهره می‌برد را جبران می‌کرد و به اولین فیلم پر فروش سینماهای کشور در هفته گذشته تبدیل شود.

به نظر می‌رسد با آغاز ماه محرم و پایان اکران گسترده فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» تعدادی از سالن‌های سینمایی این فیلم به «نگار» اختصاص یابد. از سوی دیگر ممکن است در آینده نه چندان دور سینماداران هم رودربایستی خود با سازندگان «سارا و آیدا» که از چهره‌های نزدیک به خانه سینما و شورای صنفی نمایش هستند را کنار بگذارند و سالن‌های بیشتری را به فیلم‌های پرفروش‌تر از جمله «نگار» و حتی «تابستان داغ» اختصاص دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نگارم چرته دیدم من

    • بدون نام

      فیلم آقای مدیری خیلی بهتر از فیلم نگار بود من که نگار رو دوست نداشتم مدیری خیلی دوست دارم عشقی عشق

    • سارا طاهریان

      شما مهران مدیری رو دوست داری چرابه فیلم نگار توهین میکنی از فیلم از فیلم ساعت پنج عصر بدون هیچ گونه معنا و مفهومی خیلی هم بهتره یه بازیگر درست در مون نداره
      اما نگار بازیگران سرشناسی داره مثل محمد رضا فروتن
      نگار جواهریان مانی حقیقی.....فیلمش اصلا کسالت آور نیست
      وهر لحظه اکت های مختلف داره رامبد ونگار عاشقتونم

    • بدون نام

      آه حالم بهم خورد کجای فیلم نگار قشنگ بود خیلی هم چرت بود بازیگر های درست درمانیم نداشت باز خوبه حداقل ساعت پنج عصر ما رو یکم خندوند ورزم آقای مدیری خودش اسطورس دمت گرم عشقم امیدوارم رکورد بزنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج