۵۹۸۶۶۰
۳ نظر
۵۰۱۵
۳ نظر
۵۰۱۵
پ

رونمایی از تویوتا پرادو لندکروزر ۲۰۱۸

تصاویر جاسوسی از پرادو لندکروزر ۲۰۱۸ از ماه‌ها پیش در سطح وب منتشر می‌شود اما تویوتا امروز این شاسی بلند مخصوص آفرود را رسما در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی کرد.

وب سایت جی اس ام - علی دلبخواه: تویوتا، نسل جدید پرادو لندکروزر را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی کرد.
رونمایی از تویوتا پرادو لندکروزر 2018

تصاویر جاسوسی از پرادو لندکروزر ۲۰۱۸ از ماه‌ها پیش در سطح وب منتشر می‌شود اما تویوتا امروز این شاسی بلند مخصوص آفرود را رسما در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی کرد. تغییرات بدنه این شاسی بلند اندک و جزئی هستند و این تغییرات، با طراحی جدید سپر جلو آغاز می‌شوند. جلو پنجره هم طراحی جدیدی دارد و ورودی‌های جدید، حجم هوای ورودی به محفظه موتور را افزایش می‌دهند.

هرچند ظاهر این جلو پنجره با آن خطوط عمودی هنوز هم خوب نیست، اما چراغ‌های جلو نسبت به قبل بسیار بهبود یافته‌اند و ظاهر مدرن‌تری به پرادو لندکروزر ۲۰۱۸ می‌بخشند. به ویژه در نسخه‌های بالاتر که از چراغ‌های LED روشن در طول روز (دیلایت) هم بهره می‌برند.
رونمایی از تویوتا پرادو لندکروزر 2018

تویوتا پرادو لندکروزر ۲۰۱۸ به معنای واقعی یک SUV است. طول آن در مقایسه به نسل قبلی، ۶۰ میلی متر افزایش یافته است. همان طور که گفتیم، سپر آن طراحی جدیدی دارد و گلگیرهای جلو هم کمی متفاوت هستند. البته سپر عقب تغییر چندانی را تجربه نکرده است. در این پکیج، رینگ‌های آلیاژی جدید با سایزهای ۱۷ تا ۱۹ اینچی هم وجود دارند و چراغ‌های ترمز عقب هم از نوع LED هستند.

از جمله تغییرات دیگر خارجی تویوتا پرادو لندکروزر ۲۰۱۸، رنگ‌های بدنه خاصی مانند برنز متالیک و آبی زمردی هستند.
رونمایی از تویوتا پرادو لندکروزر 2018

اما مهمترین تغییرات این خودرو در داخل کابین رخ داده جایی که تویوتا تصمیم به بالا بردن کیفیت متریال و ابزار گرفته است. از جمله تغییرات این کابین، می‌توانیم به نمایشگر ۸ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی، یک نمایشگر ۴.۲ اینچی دیجیتالی رنگی در مرکز صفحه آمپر، فرمان جدیدی که از لندکروزر ۸ سیلندر به قرض گرفته شده و نورپردازی سفید در صفحه آمپر اشاره کنیم.

تویوتا پرادو لندکروزر ۲۰۱۸ در ۱۹۰ کشور دنیا عرضه می‌شود که بنا بر کشوری که این خودرو خریداری می‌شود، گزینه‌های متفاوتی برای موتور خودرو وجود دارند.

یکی از موتورها، ۲.۸ لیتر ۴ سیلندر دیزلی است که ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و این نیرو از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. برای این موتور جعبه دنده ۶ سرعته دستی هم عرضه می‌شود که با انتخاب آن، میزان گشتاور به ۴۲۰. نیوتن متر کاهش پیدا خواهد کرد. حداکثر سرعت خودرو با هر دو نوع جعبه دنده به ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد ولی شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در نسحه دستی ۰.۶ ثانیه کمتر است و این اتفاق، در مدت ۱۲.۱ ثانیه رخ می‌دهد.
رونمایی از تویوتا پرادو لندکروزر 2018

اما اگر به موتورهای بنزینی علاقه بیشتری داشته باشید، می‌، می‌توانید به سراغ موتور ۲.۷ لیتری بنزینی بروید که ۱۶۱ اسب بخار قدرت و ۲۴۶ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. برای این موتور هم دو جعبه دنده ۵ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود. اهمیت حداکثر سرعت در چنین خودرویی رنگ می‌بازد اما بد نیست بدانید که حداکثر سرعت نسخه دستی ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت و حداکثر سرعت نسخه اتوماتیک ۱۶۰ کلیومتر برساعت است.

اگر به دنبال قدرت بیشتری هستید، می‌توانید نسخه ۴.۰ لیتری بنزینی را انتخاب کنید که منحصرا با جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک در دسترس خواهد بود و قادر است ۲۴۹ اسب بخار قدرت و ۳۸۱ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

تویوتا پرادو لندکروزر ۲۰۱۸ از ویژگی ایمنی Safety Sense تویوتا بهره می‌برد که با خود، ویژگی‌هایی همچون سیستم جلوگیری از تصادف، تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل تطبیقی، تشخیص نقاط کور، و هشدار حرکت در بین خطوط همراه شده است. همچنین چندین تکنولوژی دیگر مانند پایش وضعیت لاستیک‌ها و هشدار برخورد از عقب در ترافیک از جمله آن هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام
      دربرابر پـــــراید عددی نیست

    • علی

      کاش ما سپرش درست من کردیم

    • بدون نام

      پراید خوبه بیش از داعش ادم میکشه اینم ینو اشتقال زایی میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج